Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Firaxis nie spodziewało się takich problemów z XCOM 2 na PC

Trwają prace nad łatkami.

Rozwiązanie problemów technicznych strategii XCOM 2 to obecnie wszystko, o czym myślą odpowiedzialni za produkcję deweloperzy ze studia Firaxis.

- Traktujemy to śmiertelnie poważnie - przyznaje główny projektant Jake Solomon w rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun. - Ja i inni szefowie działów tym właśnie się teraz zajmujemy, przez całe dnie.

Produkcja otrzymała już pierwszą, mniejszą łatkę, lecz ta nie pomogła w większym stopniu na problemy z wydajnością czy animacjami, na co narzekają gracze. Deweloper przyznaje, że przed premierą twórcy nie zdawali sobie sprawy z pełnego zakresu kłopotów.

- Może się pogrążam, ale siedzę teraz przed laptopem, na którym grałem bez problemów i nie widziałem takich usterek - mówi. - Nie wychwyciliśmy tego podczas testów kompatybilności z różnymi konfiguracjami. Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za produkt i bierzemy to oczywiście na siebie.

Projektant nie może podać dokładnych przyczyn takiego stanu rzeczy, ponieważ winne może być wiele czynników, jak nowy system renderowania grafiki czy wygładzanie krawędzi MSAA. Trwają jednak „wściekłe” prace nad nowymi łatkami - zapewnia.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

XCOM 2

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze