Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Real Boxing - polską serię mobilną pobrano już 33 miliony razy

Dobre wyniki Vivid Games.

Polską serię gier mobilnych Real Boxing w trzy lata pobrano już 33 miliony razy - wynika z najnowszego sprawozdania finansowego studia Vivid Games.

Real Boxing

Pierwsza odsłona debiutowała pod koniec 2012 r., a w listopadzie ubiegłego roku wydano darmową kontynuację - Real Boxing 2 Creed - bazującą na licencji filmu.

„Premiera pierwszego pełnoprawnego tytułu Free to Play okazała się trudniejsza niż zakładaliśmy, ale gra przynosi skokowo większe przychody niż jej poprzedniczka” - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes studia z Bydgoszczy.

Informacje podano razem z publikacją wyników za ubiegły rok. Vivid Games wypracowało sprzedaż na poziomie 17,32 mln zł, a zyski wzrosły do 6,77 mln zł, co stanowi imponującą poprawę o 909 procent w porównaniu z 2014 rokiem.

„Większość wypracowanych w ostatnim kwartale przychodów to efekt premiery Real Boxing 2 Creed z 19 listopada. Jednak dużą popularnością cieszy się wciąż Real Boxing, którego w minionym kwartale pobrano ponad 1,8 mln razy” - napisano w komunikacie.

Vivid Games ma też ambitne plany na obecny rok: debiut na głównym rynku giełdy w Warszawie, premierę mobilnej bijatyki Metal Fist oraz wydawanie gier innych deweloperów.

„Prowadzimy rozmowy w zakresie pozyskania światowej klasy marki dla Metal Fist oraz niezapowiedzianych jeszcze nowych gier naszej produkcji. To bardzo ważny element strategii” - dodaje Kościelny.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Real Boxing 2

Android, iOS

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze