Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Division na PC nie może zbytnio wykraczać poza konsole

Zapewnia deweloper.

Choć nawet na konsolach przygotowano szereg opcji graficznych, to The Division w wersji PC zostało tak dostosowane, by nie wykraczać poza możliwości PlayStation 4 i Xbox One - przyznał jeden z deweloperów.

Opcje graficzne na konsolach

- Podchodziliśmy do komputerów osobistych jak do odrębnej platformy - mówił jeden z twórców, nie wymieniony niestety z nazwiska, w zapowiedzi Team Epiphany.

- Musimy trzymać się na równi z konsolami. Wyjście zbyt daleko w stosunku do nich nie byłoby sprawiedliwe. Ale dedykowana wersja PC była dobrym rozwiązaniem.

Jak wspominaliśmy już w styczniu, The Division pozwala zmienić kilka opcji graficznych, ale nie tylko na PC. Także posiadacze edycji konsolowych mogą wpłynąć w pewnym stopniu na wygląd gry.

Mowa tu o modyfikacjach efektów i dodatków, które nie wpływają w znaczącym stopniu na wydajność produkcji, ale to może ulec zmianie.

- Dobrym pomysłem jest możliwość wyłączenia niektórych źródeł światła w celu poprawienia liczby klatek na sekundę na konsolach. Nie znam innych gier, które to umożliwiają. Jeśli wolimy płynność kosztem oprawy, możemy tak zdecydować - mówił deweloper.

Warto dodać, że tego typu opcje nie były jednak dostępne w wersji beta. Być może pojawią się debiutującej 8 marca, pełnej wersji produkcji, a być może twórca się pomylił.

Poniżej cytowany wywiad. Kluczowe wypowiedzi od ok. 13 minuty:

Zobacz na YouTube

Read this next