Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Powstaje strategia Xenonauts 2

Duchowy następca UFO: Enemy Unknown tym razem z grafiką 3D.

Korzystając z podekscytowania udanym XCOM 2, niezależne studio Goldhawk Interactive ujawniło, że pracuje nad turową strategią Xenonauts 2 o podobnych założeniach.

Pierwsze Xenonauts

Pierwsza odsłona debiutowała w pełnej wersji w 2014 roku, jako „duchowy następca” klasycznego UFO: Enemy Unknown. Takie podejście miało swoje zalety, przemawiające do fanów nie do końca zadowolonych z współczesnej serii X-COM.

Były też wady, jak mało współczesne rozwiązania techniczne w stylu ustalonych z góry kątów kamery. Teraz deweloperzy zapowiadają znaczne rozbudowanie tych założeń, w czym ma pomóc doświadczenie zgromadzone przy pracach nad pierwszym Xenonauts.

Jak wynika z ogłoszenia, powinniśmy spodziewać się przejścia na w pełni trójwymiarowy silnik graficzny, przeprojektowanego systemu walki w powietrzu, a także całkiem nowego wyglądu i inteligencji dla najeźdźców z kosmosu.

Tak jak i poprzednia część, Xenonauts 2 ukaże się najpierw w programie Early Access na Steamie, w niższej cenie i z zachętą do wyrażania swoich opinii na temat gry. Nie znamy jednak dokładnych dat, choć plany mówią o 2017 roku.

W kwestii fabuły nie mamy do czynienia z chronologicznym sequelem, lecz z alternatywną wizją rzeczywistości, z walką z kosmitami podczas inwazji toczonej w epoce zimnej wojny.

Brak obecnie jakichkolwiek materiałów graficznych z Xenonauts 2Zobacz na YouTube

Read this next