Mod do Fallout 4 dodaje do gry nowe profity oraz cechy

System w stylu New Vegas.

Cirosan - twórca modyfikacji wprowadzającej pełne dialogi do Fallout 4 - opublikował kolejnego moda do gry Bethesdy. Pozwala on dodać nowe profity oraz cechy.

Cechy (ang. traits) nie są obecne w oryginalnej wersji, podobnie jak to miało miejsce w Fallout 3. Zaimplementowali je jednak deweloperzy ze studia Obsidian w Fallout: New Vegas.

Od profitów (ang. perks) cechy odróżnia fakt, że mają też negatywny - a nie wyłącznie pozytywny - wpływ na bohatera. Przykładem może być cecha, która oferuje dodatkowe punkty do statystyk, ale zmniejsza tempo zdobywania doświadczenia.

W związku z pewnymi ograniczeniami i podstawowym systemem zaprojektowanym przez Bethesdę, nowe profity i cechy należy zdobyć można przy dowolnym stanowisku chemicznym.

Modyfikację pobierzecie z serwisu NexusMods, gdzie znajdziecie też pełną listę wprowadzanych nowości.

dd

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami