Ark: Survival Evolved na Xbox One z grą na podzielonym ekranie

Lokalnie i w sieci - już wkrótce.

Symulator przetrwania Ark: Survival Evolved już wkrótce otrzyma opcję zabawy na podzielonym ekranie, lokalnie i w sieci - ale tylko na Xbox One.

2

Wprowadzenie tej funkcji ogłaszano już w grudniu ubiegłego roku, podając dwójkę graczy jako maksymalną liczbę uczestników. Nie jest obecnie jasne, czy założenia te uległy zmianie.

- Wielu deweloperów porzuca lokalną zabawę na podzielonym ekranie, ale nie możemy się z tym pogodzić w Ark! - zapewniał wtedy dyrektor kreatywny gry, Jesse Rapczak.

Nie podano dokładnej daty publikacji aktualizacji z podzielonym ekranem, ale wzmianka o tym trybie pojawiła się już na oficjalnym forum dyskusyjnym jako planowana dla kolejnego patcha.

Osobną kwestią pozostaje sprawa tego, jak split-screen wpłynie na wydajność produkcji na Xbox One, która - jak wynika z testu Digital Foundry - jest raczej mało płynna.

Grę „najlepiej opisać można jako wersję rozwojową, triumf konceptu nad wykonaniem, gdzie niemal wszystkie mierzone przez nas wartości mogą ocierać się o katastrofalne liczby” - napisano w artykule.

Produkcja dostępna jest na PC w programie Early Access na Steamie, oraz na konsoli Microsoftu, gdzie przygotowano podobną w założeniach inicjatywę „Xbox Game Preview”. Pełna odsłona powinna ukazać się latem, razem z konwersją na PS4.

Zadaniem graczy jest przetrwanie w otwartym świecie. Wcielamy się we współczesnego łowcę, przeczesującego okolicę pełną gadów. Te możemy zabijać, zjadać, oswajać, a nawet wykorzystywać jako środek transportu - również lotniczego.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami