Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Far Cry Primal o plemionach i tworzeniu prehistorycznego języka

Jest też nowy zwiastun.

Przedstawiciele Ubisoftu opublikowali nowe materiały z Far Cry Primal - w tym film opisujący proces powstawania języka, którym posługują się postaci w grze.

Deweloperzy zwrócili się z prośbą o współpracę do lingwistów z Uniwersytetu Kentucky, którzy szybko zdali sobie sprawę, że mają do czynienia z dużym wyzwaniem.

- Na początku myśleliśmy, że chodzi o drobne zlecenie. Okazało się jednak, że ostatecznie w całej grze mamy do czynienia z trzema wersjami języka praindoeuropejskiego - zaznaczyła germanistka Brenna Reinhart Byrd.

Lingwiści przyjrzeli się najważniejszym cechom praindoeuropejskiego i na ich podstawie przygotowali nowy język do wykorzystania w Primal. Jedno z plemion przemówi nawet bardziej zaawansowaną wersją języka niż pozostałe grupy.

Gracze wcielą się w Takkara, łowcę z plemienia Wenja. Jego pobratymcy zostaną pokonani i przepędzeni przez przedstawicieli dwóch silniejszych plemion. Misją bohatera będzie zebranie towarzyszy i pokonanie agresorów.

Far Cry Primal ukaże się 25 lutego na PS4 oraz na Xbox One, a wersja PC zadebiutuje 1 marca.

Cover image for YouTube videoFar Cry Primal – Budowa postaci oraz języka
Cover image for YouTube videoFar Cry Primal – Król Epoki Kamienia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Far Cry Primal

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze