Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Division z imponującą listą opcji graficznych na PC

Ale bez wymiany przedmiotów.

W sieci pojawił się krótki film z wczesnej wersji sieciowej strzelanki The Division, prezentujący dostępne w wersji PC opcje graficzne. Materiał został już usunięty, ale całkiem imponującą listę funkcji znaleźć można poniżej.

Jakość ultra w wersji beta, ale z kompresją odtwarzacza YouTube

Nie brakuje standardowych ustawień, takich jak synchronizacja pionowa, blokada liczby klatek na sekundę i wygładzanie krawędzi. Są też jednak bardziej zaawansowane możliwości, jak wolumetryczna mgła czy cieniowanie skóry (dzięki, DSOGaming).

Ujawniający te informacje użytkownik o pseudonimie „Alobordo” zapewnia, że jego komputer z kartą graficzną GTX 650Ti i procesorem i5 3,1 GHz automatycznie ustawił minimalne opcje, co pozwalało na zabawę przy 55-56 FPS. Na oficjalne wymagania sprzętowe musimy jednak poczekać.

  • Vsync (on/off) - synchronizacja pionowa
  • Frame Rate Limit (on/off) - ograniczenie FPS
  • Shadow Quality - jakość cieni
  • Shadow Resolution - rozdzielczość cieni
  • Spot Shadow Count - liczba cieni punktowych
  • Spot Shadow Resolution - rozdzielczość cieni punktowych
  • Contact Shadows - cienie na połączeniach obiektów
  • Post FX AA - wygładzanie krawędzi w post-processingu
  • Temporal AA - temporalne wygładzanie krawędzi
  • Sharpen Image (%) - wyostrzenie obrazu
  • Particle Detail - jakość cząsteczek
  • Enable Wind-affected Snow - wpływ wiatru na śnieg
  • Volumetric Fog - wolumnetryczna mgła
  • Reflection Quality - jakość odbić
  • Local Reflection Quality - jakość lokalnych odbić
  • Sub-surface Scattering - cieniowanie skóry
  • Anisotropic Filtering - filtrowanie tekstur
  • Parallax Mapping - mapowanie detali tekstur
  • Ambient Occlusion - cieniowanie powierzchniowe
  • Depth of Field - głębia ostrości
  • Object Detail (%) - jakość obiektów
  • Extra Streaming Distance (%) - dodatkowy zasięg widzenia
  • Chromatic Aberration (on/off) - aberracja chromatyczna
  • Lens Flare (on/off) - świetlne flary
  • Vignette Effect (on/off) - efekt obwódki

Warto pamiętać, że mowa o opcjach z wersji beta - do czasu premiery sporo może się jeszcze zmienić.

Tymczasem z serwisu GamesRadar dowiadujemy się, że w grze nie znajdziemy systemu umożliwiającego wymianę przedmiotów pomiędzy postaciami.

- Takie są realia produkcji - mówi producent Julian Gerighty. - Pewne opcje zostaję wprowadzone, inne nie. Wiemy, że graczom na tym zależy. Być może taka funkcja pojawi się w przyszłości.

Wymiana przedmiotów nie jest niczym nowym w produkcjach stawiających nacisk na rozwój ekwipunku. Brak takiej funkcji krytykowano między innymi w Destiny, czyli w tytule o założeniach podobnych do The Division.

Produkcja Ubisotu ukaże się 8 marca na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Testy wersji beta zaplanowanoa na 29 stycznia - oraz dzień wcześniej na konsoli Microsoftu.

Cover image for YouTube video14 minutes of new The Division gameplay - Is it Ubisoft's answer to Destiny?

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tom Clancy's The Division

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze