Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Metal Gear Solid na Unreal Engine 4 według wizji fana - wideo z prac

Co na to Konami?

Gdyby Konami zdecydowało się kiedyś zająć odtworzeniem pierwszego Metal Gear Solid na współczesne systemy, całość mogłaby wyglądać właśnie tak.

A kto to?

Oddany fan serii - Airam Hernandez - przenosi przełomową skradankę Hideo Kojimy z 1998 roku na nowoczesny silnik graficzny, Unreal Engine 4. Poniższy materiał wideo prezentuje postępy z prac.

Projekt zatytułowano Shadow Moses, zgodnie z nazwą wyspy, na której Solid Snake infiltruje bazę przechowującą tajną broń w pierwszym Metal Gear Solid.

Częstsze aktualizacje znaleźć można w serwisie Facebook, gdzie Hernandez dokumentuje postępy.

Drugim twórcą jest Dan Meadowcroft, odpowiedzialny za kwestie związane z muzyką, ale także za kontakty z Konami. To pozwala sądzić, że japoński wydawca serii wie o inicjatywie i nie zdecydował się jeszcze jej zablokować za pomocą armii prawników.

Cover image for YouTube videoShadow Moses Remake | First trailer |

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Metal Gear Solid

PS3, PSP, PS1, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze