Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Final Fantasy 15 bez tradycyjnych ustawień poziomu trudności

Ale z modyfikowaniem walki.

Debiutujące w tym roku Final Fantasy 15 nie zaoferuje standardowych poziomów trudności, a jedynie opcję przełączania różnych „trybów” podczas walki - wynika z wypowiedzi głównego projektanta.

Niezły boy band

„Odpowiednikiem poziomów trudności w FF15 jest system zmiany trybów walki” - napisał na oficjalnym forum Masashi Takizawa.

„Dzięki temu możemy się upewnić, że zarówno osoby preferujące zręcznościową, techniczną rozgrywkę znajdą tu coś dla siebie, tak samo jak gracze chcący wolniejszego, spokojniejszego tempa potyczek.”

Takizawa zapewnia, że takie podejście wprowadzono po krytyce wersji demonstracyjnej Episode Duscae, gdzie gracze narzekali na nagłe skoki i zmiany poziomu trudności rozgrywki.

Szczegóły na temat poziomów trudności to odpowiedź na jedno z pytań graczy, zadawanych przez fanów jeszcze w grudniu ubiegłego roku.

Dowiadujemy się także, że główne miasto Altissia to mnóstwo lokacji do zwiedzenia i sporo atrakcji, w tym kilka kawiarni, port z rynkiem, parki, podróże gondolą i restauracje.

Final Fantasy 15 debiutuje w tym roku na PlayStation 4 i Xbox One. Dokładną datę premiery poznamy w marcu.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Final Fantasy XV

PS4, Xbox One, PS3

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze