Misję możesz rozpocząć u Teagana (obrazek poniżej), czyli zbrojmistrza przebywającego na głównym poziomie Prydwenu, po tym, jak zyskasz zaufanie Bractwa. Prefekt poprosi cię o pomoc w załatwieniu zapasów żywności, które należy na bieżąco uzupełniać.

z203

Jeśli chcesz mu pomóc, to przyjmij zlecenie, a na mapie pojawi się zaznaczona osada (losowo np. Oberland Station), do której masz się udać i załatwić jedzenie. Po dotarciu na miejsce możesz załatwić sprawę na kilka sposobów.

  • Zapłacić mieszkańcom 1000 kapsli lub zbić cenę, dzięki charyzmie.
  • Korzystając z prośby lub groźby - obie opcje wymagają skorzystania z rozwiniętej charyzmy.
  • Rozprawić się ze wszystkimi i zdobyć jedzenie siłą.

Po załatwieniu sprawy wróć do Taegana, który w nagrodę podaruje ci 100 kapsli. Zyskasz także nieco punktów doświadczenia i możliwość wypełniania kolejnych misji polegających na zdobywaniu jedzenia.

Następnie: Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Znajdź dokumentację, chłodziwo i próbki krwi

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Najnowsze

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Games with Gold maj 2018 - pełna oferta

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Vanquish i inne.

God of War - Znaczniki informacji: Alfheim

Poznaj lokalizacje miejsc, gdzie możesz zdobyć wiadomości o świecie elfów.