Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Generowanie planet w Star Citizen w nowym materiale wideo

Tysiąc kilometrów średnicy.

Studio Cloud Imperium opublikowało nowy materiał wideo z kosmicznego symulatora Star Citizen, prezentując imponujący system proceduralnego generowania planet.

Od źrenicy do planety

Zaczynamy od źrenicy oka jednej z postaci, przechodząc przez hangar ze statkiem kosmicznym i dalej, obserwując kamienną lokację o średnicy tysiąca kilometrów.

Do tego losowo dobierane miejsca umożliwiające lądowanie i odpowiednio dostosowana atmosfera, biorąca pod uwagę między innymi realistyczne odbicia światła.

„Ponieważ planeta nigdy nie zmieściłaby się w pamięci, powierzchnia generowana jest na żądanie z różnymi poziomami szczegółów, w zależności od położenia kamery” - czytamy w opisie.

Całość powstała na silniku gry, wygenerowana w czasie rzeczywistym. Poniżej materiał wideo - polskie napisy od serwisu Star-citizen.com.pl możliwe do włączenia po wybraniu opcji w odtwarzaczu.

Star Citizen to symulator życia w kosmosie - produkcja została ufundowana przez społeczność graczy, a pieniądze nadal napływają do twórców za pośrednictwem oficjalnej strony gry. Ostatnio opublikowano wersję alpha 2.0, oferującą sporo nowości.

Cover image for YouTube videoStar Citizen: od źrenicy do planety

Krótka przerwa? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Citizen

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze