Generowanie planet w Star Citizen w nowym materiale wideo

Tysiąc kilometrów średnicy.

Studio Cloud Imperium opublikowało nowy materiał wideo z kosmicznego symulatora Star Citizen, prezentując imponujący system proceduralnego generowania planet.

1
Od źrenicy do planety

Zaczynamy od źrenicy oka jednej z postaci, przechodząc przez hangar ze statkiem kosmicznym i dalej, obserwując kamienną lokację o średnicy tysiąca kilometrów.

Do tego losowo dobierane miejsca umożliwiające lądowanie i odpowiednio dostosowana atmosfera, biorąca pod uwagę między innymi realistyczne odbicia światła.

„Ponieważ planeta nigdy nie zmieściłaby się w pamięci, powierzchnia generowana jest na żądanie z różnymi poziomami szczegółów, w zależności od położenia kamery” - czytamy w opisie.

Całość powstała na silniku gry, wygenerowana w czasie rzeczywistym. Poniżej materiał wideo - polskie napisy od serwisu Star-citizen.com.pl możliwe do włączenia po wybraniu opcji w odtwarzaczu.

Star Citizen to symulator życia w kosmosie - produkcja została ufundowana przez społeczność graczy, a pieniądze nadal napływają do twórców za pośrednictwem oficjalnej strony gry. Ostatnio opublikowano wersję alpha 2.0, oferującą sporo nowości.

Krótka przerwa? Zobacz także:

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami