Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Waga tajemnicy

Wyruszamy na poszukiwania Kostura Drzewa Śmierci.

Zenda wysłała Ludomiłę i Charmę na ważną misję odnalezienia Kostura Drzewa Śmierci, potężnego artefaktu nekromantów. Całą mapę można ukończyć bez zdobywania żadnego miasta, jednak konieczne jest cotygodniowe uzupełnianie armii w siedliskach.

Po zejściu na ląd musisz przygotować się na to, że wrogowie zaczną bronić swoje terytorium. Dlatego najlepiej opóźnić eksplorację kontynentu na rzecz małych wysp skrywających przydatne surowce, a nawet jeden fort.

Na mapie znajduje się kilka miast Sylvanu oraz kilkunastu ich bohaterów. Ponieważ szukając pieczęci bohaterowie będą pozostawiać zarówno zamki jak i siedliska bez opieki, dobrym pomysłem jest pokonanie elfów w pierwszej kolejności.

Mapę można ukończyć wykorzystując tylko wojska nieumartych dzięki kilku siedliskom nekropolii znajdujących się na mapie. Możesz też po zdobyciu pierwszego miasta Sylvanu zacząć inwestować w ich wojsko, jednak wtedy utracisz wszystkie korzyści płynące z nekromancji.

Zadanie główne: Kostur Drzewa Śmierci

Cel: Znajdź Duchowe Wrota do Relikwiarza

Udaj się na północny zachód od miejsca, w którym zacząłeś grę, a znajdziesz tam zejście na kontynent. Podążaj jedyną ścieżką w głąb lądu, a szybko dotrzesz do Duchowych Wrót.

099
Duchowe Wrota są chronione przez szereg pieczęci

Cel: Dotrzyj do głównego budynku Relikwiarza

Musisz przełamać pieczęcie chroniące Duchowe Wrota. Ołtarz, który pozwoli bohaterce złamać pierwszą pieczęć znajduje się na wzgórzu w lewym górnym rogu mapy. Jest to teren Sylvanu, dlatego musisz się przygotować na walkę z wrogimi bohaterami.

Ołtarz łamiący drugą pieczęć znajduje się dokładnie na drugim końcu mapy, na jeszcze większym wzgórzu w prawym dolnym rogu mapy. Jest to teren kolejnego miasta Sylvanu, Adangath.

100
Niedaleko ołtarza łamiącego drugą pieczęć znajduje się portal, który przeniesie bohatera szybko na północ

Ołtarz pozwalający złamać ostatnią pieczęć znajduje się w prawym górnym rogu mapy, na północ od poprzedniego ołtarza. Tym razem jest to teren nienależący do nikogo, dlatego nie musisz się obawiać, że zostaniesz zaatakowany.

Po odwiedzeniu wszystkich trzech ołtarzy wróć do pieczęci i złam je. Wejdź swoimi bohaterami w duchowe wrota, a trafisz do świata aniołów. Aby przejść dalej, musisz najpierw naprawić zniszczony most, co będzie trwało jedną turę.

Po przejściu na drugą stronę nie masz innego wyjścia jak zaatakować anioły. Użyj jednego z portali, aby dostać się na teren ich miasta obydwoma bohaterami. Po pokonaniu krążących tam aniołów udaj się na zachód jednym z bohaterów.

Gdy przekroczysz żółte pole rozlegnie się alarm i drogę bohaterki zablokuje pieczęć. Aby ją odblokować, użyj drugiego z bohaterów na słonecznej pieczęci znajdującej się w pobliżu, aby tymczasowo odblokować przejście.

101
Dezaktywacja słonecznej pieczęci ma sens tylko wtedy, gdy jeden z bohaterów znajduje się za polem wywołującym alarm

Cel: Ludmiła musi wykraść Kostur Drzewa Śmierci

Podejdź Ludmiłą do Reliktarza i wejdź z nim w interakcję. Obejrzysz krótką scenkę przerywnikowej, podczas której na mapie zaroi się od wrogo nastawionych aniołów. Zgodnie z przepowiednią ujawnioną na początku mapy, teraz bohaterki muszą ratować się ucieczką.

Nie zapomnij wyposażyć nekromantki w Kostur Drzewa Śmierci. Przejdź do ekwipunku i przeciągnij przedmiot w odpowiedni slot, aby go wykorzystać. Dodaje on aż 12 punktów Magii do atrybutów bohatera. Cel: Ludmiła musi uciec z Relikwiarza z kosturem

Zniszcz dwie najbliższe bramy i pokonaj kryjące się za nimi anioły. Chroniły one kolejną Słoneczną Pieczęć, która otwiera wyjście. Wróć do portalu którym przybył obydwie bohaterki, a zadanie zostanie wykonane. Ludmiła otrzyma 5 000 PD, a mapa zostanie ukończona.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Myśli i zamiary

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami