Misja pojawi się w dzienniku automatycznie, jeśli w trakcie pobytu w Instytucie zaatakujesz któregoś z jego pracowników (naukowca lub syntka). Licz się wtedy z tym, że przeciwko tobie wystąpią wszystkie osoby przebywające w Instytucie (obrazek poniżej), z którego będziesz musiał uciec.

z140

Przy okazji zrazisz do siebie tą frakcję i nie będziesz mógł kontynuować dla niej zadań fabularnych. Żeby dać nogę z Instytutu musisz skorzystać z windy w głównym lobby i wjechać nią na górę. Następnie podejdź do konsoli komputera i wciśnij przycisk awaryjnego przekaźnika, po czym wejdź do sąsiedniej komory.

Po chwili rozpocznie się odliczanie. W jego trakcie usłyszysz wiadomość wypowiadaną przez rozwścieczonego naukowca. Kiedy się zakończy zostaniesz przeniesiony na powierzchnię, a zadanie dobiegnie do końca.

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Najnowsze

Ancestors Legacy w Polsce z Edycją Mieszka I

Książę Polski nadciąga z zastępami wojów.

PS Plus: maj 2018 - pełna oferta

Beyond: Dwie Dusze i Rayman Legends.

Reklama