Jest to krótkie zadanie, które pojawi się w dzienniku po tym, jak zostaniesz wrogiem Instytutu, a nie nawiązałeś jeszcze dobrych stosunków z odpowiednią liczbą osad. Aby zerwać porozumienie z Instytutem możesz podczas pierwszej rozmowy z Ojcem w Instytucie powiedzieć mu, że nie jesteś zainteresowany współpracą z tą organizacją. W ten sposób trafisz na powierzchnię i nie będziesz mógł wrócić do tajnej bazy.

z205

Druga możliwość, to rozpoczęcie strzelaniny w Instytucie, zabijając przy tym któregoś z doktorów. Jest to bardziej ryzykowny wariant, ponieważ automatycznie staniesz się celem wszystkich postaci w tajnej bazie. Po zepsuciu kontaktów udaj się do Garveya Prestona (obrazek powyżej) i rozpocznij z nim rozmowę.

Jeśli nie sprzymierzyłeś się przynajmniej z ośmioma osadami, to powie ci, że najwyższy czas poszukać sojuszników. Wypełnij wtedy zadania pomagające osadnikom ("Oczyszczanie lokacji"), a po sprzymierzeniu się przynajmniej z ośmioma zamelduj o tym Prestonowi. W ten sposób odblokujesz kolejne zadanie o nazwie „Broń zamku".

Następnie: Fallout 4 - Broń zamku

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Pierwszy gameplay z polskiego World War 3

Konkurencja dla Battlefielda 3 i 4?