Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 4 - łatka 1.02 poprawia wydajność na PlayStation 4

Bliżej 30 FPS.

Wczoraj wieczorem Fallout 4 otrzymał łatkę 1.02 także na PlayStation 4, a obejmująca 512 MB aktualizacja ma na celu rozwiązanie części problemów z produkcją. Ne cel wzięto błędy, usterki i kłopoty z wydajnością - choć posiadacze Xbox One muszą jeszcze poczekać. Z listy zmian i poprawek wynika, że skupiono się na fabryce Corvega, gdzie premierowa wersja gry notowała spadki w okolice 20 klatek na sekundę na PS4. Na szczęście mamy dobre wieści.

Zaczynamy od kanałów i ruszamy w górę fabryki, notując zauważalny wzrost płynności. Poniższy materiał wideo pokazuje poziom 30 FPS w miejscach, w których wcześniej nie było o tym mowy. Miejscami różnice są ogromne. Warto jednak dodać, że - choć na pewno mamy do czynienia z poprawą - to nadal sprawdzamy, czy sytuacja wygląda lepiej też podczas walk z przeciwnikami, gdzie PS4 miało problemy w wyniku licznych efektów graficznych na ekranie.

Jest płynniej, ale nadal nie idealnie. Przy detonowaniu ładunków wybuchowych w kanałach notujemy około 20 FPS, a spojrzenie na horyzont z najwyższego punktu lokacji to nadal spadki i kłopoty dla PlayStation 4. W obu przypadkach jest jednak lepiej niż zaraz po premierze gry.

Wyraźnie skoncentrowano się na fabryce Corvega. Nadal daleko do stałego 30 FPS, a manualne celowanie wciąż może być kłopotliwe podczas intensywnej walki, ale łatkę 1.02 należy uznać za udaną próbę poradzenia sobie z najgorszymi spadkami, w sam raz na okres przed świętami - gdy można spodziewać się napływu rzeszy nowych graczy.

Wydajność nadal spada poniżej 30 FPS, ale widać zauważalną poprawę w pewnych obszarachZobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze