Misja aktywuje się po rozbudowaniu Sanktuarium oraz wykonania dla Prestona kilku misji z cyklu pozbycia się przeciwników w wybranych lokacjach (np. Kierat: Zielonoskórzy i Żłobek Greentop: Problemy z bandytami).

Atak na zamek

Po zdaniu raportu po jednej z takich misji Preston powie ci, że warto odzyskać dla Minutemanów zamek znajdujący się na południowym wschodzie. Kiedy będziesz gotowy powiedz o tym Prestonowi i udaj się do lokacji zaznaczonej na mapie.

z129

W małej, zniszczonej knajpce spotkasz Minutemanów (obrazek powyżej) debatujących nad atakiem na zamek. Podejdź do nich i rozpocznij rozmowę. W jej trakcie będziesz musiał zdecydować się na jeden z trzech dostępnych wariantów ataku:

  • Wywabienie wroga - zakłada, że ściągniesz błotniaki na siebie, dzięki czemu będziesz walczył tylko z małymi grupami tych potworów.
  • Uderzenie z dwóch stron - zakłada rozdzielenie oddziału i zaatakowaniu zamku z dwóch kierunków.
  • Przywalenie ze wszystkiego - frontalny atak, w którym będziesz musiał walczyć ze wszystkimi błotniakami naraz.

Pierwszy wariant wydaje się najbardziej efektywny, ponieważ będziesz stawiał czoła małym grupom potworów (obrazek powyżej). Ostatni wydaje się najtrudniejszy, chyba że lubisz wyzwania strzeleckie.

Królowa błotniaków i budowa nadajnika

Po uporaniu się z dorosłymi osobnikami wejdź na teren placu i zacznij niszczyć skupiska jaj błotniaków. Znajdziesz je zarówno na ziemi, jak i na górze okolicznego muru. Staraj się z nimi rozprawiać, jak najszybciej, ponieważ po chwili wyklują się młode, które szybko rzucą się do ataku.

z131

Po zniszczeniu jaj z wody wyjdzie królowa błotniaków (obrazek powyżej). Bardzo wytrzymały przeciwnik, z którym najlepiej trzymać się na dystans, wspinając się na mury (uważaj na wypluwany przez nią jad). Kiedy Minutemani będą odwracać jej uwagę, korzystaj z najlepszych dostępnych broni, w tym granatów, aby jak najszybciej pozbywać ją życia. Uważaj, ponieważ, co pewien czas będą wychodzić z niej małe błotniak - eliminuj je, zanim dotrą do ciebie.

Po walce spotkaj się z kompanami na placu. Twoim następnym celem będzie podłączenie nadajnika do prądu. W tym celu musisz postawić generator (albo kilka mniejszych), który będzie w stanie wyprodukować 10 jednostek prądu. Kiedy to nastąpi, podłącz generator do nadajnika.

Zamelduj o wykonaniu pracy Prestonowi. Aby uzyskać od Minutemanów kolejną misję będziesz musiał znów wykonać kilka zadań polegających na oczyszczeniu z wrogów wyznaczonych lokacji.

Następnie: Fallout 4 - Stare działa

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Pierwszy gameplay z polskiego World War 3

Konkurencja dla Battlefielda 3 i 4?