Po dotarciu do Sanktuarium i odbudowaniu go, przywódca Minutemanów, Preston, zacznie ci zlecać co pewien czas różne misje związane z oczyszczaniem wybranych lokacji, w których będą mogli osiedlić się nowi mieszkańcy.

Przebieg tego typu zadań jest niemal zawsze podobny - Preston zaznacza na twojej mapie lokalizację miejsca, które masz oczyścić - udajesz się tam, rozprawiasz się ze wszystkimi przeciwnikami i wracasz do zleceniodawcy poinformować go o sukcesie. Wykonanie kilku tego typu zadań jest niezbędne, jeśli chcesz otrzymać dostęp do linii fabularnej Minutemanów i ostatecznie związać się z tą frakcją.

z128

Miej na uwadze, że w miejscach, do których zawitasz, spotkasz różnych przeciwników. Czasami będzie wystarczyło rozprawić się z kilkoma zmutowanymi szczurami, natomiast innym razem czeka cię ciężkie starcie z dobrze uzbrojonymi bandytami (obrazek powyżej) lub supermutantami.

Dlatego jeśli uznasz, że przeciwnicy w danej lokacji są zbyt silni, to nie pchaj się tam na siłę. Skoncentruj się na innych zadaniach i wróć dopiero, kiedy rozwiniesz swoją postać. Czasami oprócz samego wyeliminowania niebezpieczeństw będziesz musiał też postawić wskazaną budowlę, na przykład nadajnik zwołujący innych osadników.

Misje tego typu dzielą się na kilka rodzajów opisanych pokrótce poniżej:

  • Problemy z bandytami - osadnicy mają kłopoty z okolicznymi przeciwnikami. Udaj się we wskazane miejsce i oczyść je z przeciwników.
  • Zielonoskórzy - sprawa podobna, jak z bandytami, ale tym razem musisz stawić czoła supermutantom.
  • Problemy z ghulami - jak wyżej, ale tym razem zdaniem jest pozbycie się ghuli.
  • Odbudowa - po oczyszczeniu z wrogów danej lokacji musisz w niej wybudować nadajnik rekrutacyjny i podłączyć go do prądu.
  • Porwanie - skieruj się we wskazane miejsce i po rozprawieniu się z przeciwnikami uwolnij przetrzymywaną osobę.
  • Oczyszczanie drogi - udaj się do wskazanego punktu, oczyść go z wrogów i wejdź w interakcję z warsztatem (nie musisz nic budować).

Preston zleca całą gamę różnych misji mających na celu niesienie pomocy innym. Ich wykonywanie umożliwia odblokowywanie kolejnych zadań fabularnych dla Minutemanów. Oto przykłady tego typu zadań:

  • Kierat: Zielonoskórzy
  • Kino samochodowe Starlight: Odbudowa
  • Żłobek Greentop: Problemy z bandytami
  • Przekaźnik Zimonja: Odbudowa
  • Hangar dla łodzi Taffington: Odbudowa
  • County Crossing: Problemy z ghulami
  • Wisielczy szlak: Odbudowa
  • Somerville Place: Oczyszczanie drogi
  • Plaża Nordhagen: Porwanie
  • Oberland Station: Zielonoskórzy
  • Jamaica Plain: Odbudowa

Następnie: Fallout 4 - Sprzątanie zamku

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Najnowsze

Ancestors Legacy w Polsce z Edycją Mieszka I

Książę Polski nadciąga z zastępami wojów.

PS Plus: maj 2018 - pełna oferta

Beyond: Dwie Dusze i Rayman Legends.

Reklama