Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Nie ma pokoju na tym świecie

Szukamy wody na pustyni, aby ocalić umierających orków.

Ciężkie życie na pustyni doprowadziło orków na skraj wymarcia. Imani, sądząc że ta sytuacja jest jej winą, popada depresję i na prośbę swoich podwładnych postanawia zostać w forcie. Oznacza to, że nie możesz go utracić, bo inaczej przegrasz.

Pod kontrolę gracza zostało oddanych dwóch bohaterów: Reem i Kibwe. Reem jako przywódczyni centaurów zwiększa ich przyrost w mieście, w którym jest zarządzą, a Kibwe jest magiem ziemi, który od początku gry posiada kilka użytecznych czarów powiązanych z tym żywiołem.

060
Dzięki temu, że siedliska leżą tuż obok fortu, możesz rekrutować w nim jednostki bez czekania na karawany

Chociaż od początku gry posiadasz fort Kuwananjaa i kilka pobliskich siedlisk, to utrzymanie wysokiej liczby jednostek jest stosunkowo trudne - z powodu braku jedzenia co turę tracisz 5% posiadanych wojsk, dopóki nie wykonasz zadania Droga do zagłodzenia.

Na mapie znajduje się kilka obelisków, które wskazują drogę do potężnego artefaktu Łza Ashy. O dziwo nie ma miejsca na jego wykorzystanie, ponieważ tuż po zdobyciu miasta dojdzie do kilku krótkich walk, po których misja zostanie ukończona.

Zadanie główne: Droga do zagłodzenia

Cel: Znajdź nowy dom, zanim plemię umrze z głodu

Po rozpoczęciu rozgrywki niezwłocznie udaj się na północny zachód w poszukiwaniu jedzenia. Gdy dotrzesz do gór możesz wybudować most, aby przejść pomiędzy nimi, albo zwyczajnie okrążyć je ścieżką na zachodzie.

Po drugiej stronie gór znajduje się oaza. Gdy do niej dotrzesz, zadanie zostanie ukończone, a wojska przestaną umierać co turę z głodu. Poznasz też lokalizację miejsca, w którym orkowie mogliby stworzyć swój nowy dom.

059
Odnalezienie oazy ratuje życie wielu zwierzoludzi

W nagrodę za wykonanie zadania aktualnie kontrolowany bohater otrzyma potężny artefakt Zbroja Barbarzyńcy, 1 000 PD oraz 1 000 złota.

Zadanie główne: Odległy dom

Cel: Wydostań się z pustyni

Chociaż celem jest opuszczenie pustyni, zostaje on wykonany po dotarciu do oazy w zadaniu Droga do zagłodzenia. Poznasz wtedy lokalizację świetnego miejsca, w którym zwierzoludzie mogliby założyć swoje miasto, z dala od upałów panujących na pustyni.

Cel: Zdobądź Castelroc, fortecę Krzyżowców

W lewym górnym rogu mapy znajduje się miasto Krzyżowców. Udaj się do niego, a zdobędziesz je bez walki. Obejrzysz krótką scenkę przerywnikową, podczas której cel zostanie ukończony.

061
Bezpośrednie otoczenie miasta Krzyżowców znacznie różni się od surowej pustyni, na której żyli zwierzoludzie

Po przejęciu terytorium zwierzoludzie wybudują na nim swoje miasto, które będziesz mógł kontrolować.

Cel: Uwolnij Ninakulę

Chociaż zwierzoludzie w końcu odnaleźli miejsce, w którym mogliby osiąść, to nie jest koniec misji. Uciekinierzy z miasta Krzyżowców wezwali posiłki, które będą atakować wojska gracza przez 7 dni.

Siła i ilość wrogów, jacy rzucą się na gracza, zależą od tego ilu z nich wcześniej pokonałeś. Gdy minie siedem dni od otrzymania tego celu, zostanie on ukończony.

Cel: Nie pozwól wrogowi zdobyć Ninakuli

Gdy wrogowie Krzyżowców zostaną pokonani, na mapie pojawi się nowy bohater, przynależący do Czarodziejów. Jego celem będzie zdobycie Ninakuli, dlatego jeżeli armia zwierzoludzi znajduje się daleko od miasta, musisz niezwłocznie wysłać ją do niego.

Kilka dni po pokonaniu jednego bohatera, na mapie pojawi się kolejny, każdy coraz to silniejszy. Po pokonaniu trzeciego, najsilniejszego bohatera z miasta Czarodziejów, misja zostanie ukończona.

Kontrolowany bohater otrzyma po jednym punkcie Mocy i Magii oraz 2 punkty Przeznaczenia, po czym mapa zostanie ukończona.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Szczerość

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami