Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Jedyna wolność znana niewolnikowi

Walczymy o tytuł wodza orków.

Tym razem po wczytaniu mapy gracz dysponuje dwoma bohaterami oraz posiada słabo rozbudowany zamek. Imani przenosi z poprzedniej mapy swoje statystyki oraz umiejętności, a Reem jest bohaterką która wcześniej przewodziła oddziałowi centaurów.

Specjalną umiejętnością Reem jest zwiększanie przyrostu Centaurów w mieście, w którym jest zarządzą. Wyślij ją do Kesho i przeciągnij jej ikonę w lewy górny róg, a już na początku zapewnisz sobie spory przychód strzelców.

Zadanie główne: Linie na piasku

Cel: Pokonaj Jengo

Po wydarzeniach, które miały miejsce po skończeniu poprzedniej mapy, Jengo ma pretensje do Imani, że nie wsparła go i swojego brata w walce. Sromotna klęska i śmierć pobratymców zmusiła orków do ucieczki na pustynię.

Imani, wierząc że dowództwo Jengo przyczyniło się do klęski orków, sprzeciwia mu się, tym samym zgłaszając swoją kandydaturę na przywódcę orków. Aby wygrać, musisz zabić armię Jengo i go zabić.

Jengo odnajdziesz na górze mapy, w środku miasta. Jeżeli pokonasz wszystkich jego sojuszników, masz dużo czasu aby zebrać armię i wykonać zadania poboczne, zanim go zaatakujesz.

051
Miasto Jengo jest dosyć dobrze chronione, jednak nie werbuje jednostek

Gdy zdobędziesz miasto, w którym przebywa Jengo, zadanie zostanie wykonane. Imani otrzyma 4 000 PD, 1 punkt Mocy oraz artefakt Kusza Pirata.

Zadanie główne: Przekazanie władzy

Cel: Pokonaj Jengo na Polu Chwały

Po zdobyciu miasta, w którym przebywa Jengo, Imani zgadza się ponowić walkę, tym razem posiadając armię podobnej wielkości co jej przeciwnik. Musisz wybrać jeden z trzech neutralnych armii, a następnie ruszyć na bój. Najlepsza armia, zawierająca Behemoty, dostępna jest tylko po wykonaniu zadania pobocznego Ostre szpony.

052
Wybranie kolejnego oddziału sprawi, że poprzedni wróci na swoje miejsce

Po wybraniu danego oddziału możesz w dowolnym momencie zmienić go na inny. Gdy już upewnisz się do co swojego wyboru, zaatakuj Jengo. Walka nie powinna stanowić większego problemu szczególnie jeżeli posiadasz behemoty i rozwiniętą postać.

Gdy bitwa się zakończy, mapa zostanie ukończona.

Zadanie poboczne: Obrządki pogrzebowe

Cel: Zbierz 10 szt. drewna, 15 szt. rudy i 2000 szt. złota

Na terytorium miasta Kesho znajduje się kilka neutralnych oddziałów gotowych dołączyć do Imani, jeżeli ta złoży hołd poległym orkom. Rozejrzyj się po okolicy i zbierz 10 sztuk drewna, 15 sztuk rudy i 2 000 sztuk złota.

Cel: Odpraw obrządki pogrzebowe przy Kurhanie

Udaj się na górę mapy, gdzie znajdowała się Imani po rozpoczęciu gry. Wejdź w interakcję z Kurhanem, aby odprawić obrządki pogrzebowe.

053
Orkowie posiadają swoje własne obrzędy pogrzebowe

Jako nagrodę za wykonanie zadania, Imani otrzyma 3 punkty Przywództwa, artefakt Kościane Naramienniki oraz możliwość zwerbowania okolicznych neutralnych orkowych oddziałów.

Zadanie poboczne: Zakopany skarb

Zadanie to rozpoczyna się w momencie, gdy zbliżysz się do dowolnego z obelisków rozsianych po mapie. Musisz odnaleźć wszystkie obeliski, co ujawni mapę do skarbu.

Cel: Znajdź pierwszy Obelisk

Pierwszy obelisk znajduje się na południe od miasta Kesho, które posiadasz od początku gry. Znajduje się po środku małych ruin, strzeżonych przez dosyć słaby neutralny oddział.

054
Pierwszy obelisk znajduje się w rejonie kontrolowanym przez miasto Imani

Cel: Znajdź drugi Obelisk

Drugi obelisk znajduje się w prawym dolnym rogu mapy. Aby dostać się w te rejony, musisz najpierw wybudować dwa mosty nad przełęczami. Obelisk jest broniony przez spory oddział golemów.

055
Obelisk jest otoczony przez żółte szczeliny

Cel: Znajdź trzeci Obelisk

Trzeci obelisk można znaleźć w prawym górnym rogu mapy. Jest on chroniony przez sporej wielkości oddział golemów, jednak w momencie gdy do niego dotrzesz nie powinien on stanowić większych problemów.

056
Ostatniego obelisku broni większa armia niż poprzednich

Po odnalezieniu wszystkich obelisków zadanie zostanie zakończone, a Imani otrzyma 1 000 PD oraz artefakt Tasak Malathuy, który pozostanie z nią aż do końca tej kampanii.

Mapa wskazuje miejsce stosunkowo niedaleko trzeciego obelisku. Aby wydobyć skarb musisz użyć czaru podróżnego „odkrycie skarbu" stojąc dokładnie w wyznaczonym miejscu.

Zadanie poboczne: Szlak miraży

adanie to można rozpocząć, wchodząc w interakcję z dowolną oazą. Przed zbliżeniem się do pierwszej z nich zostanie wyjaśnione, że są one tylko złudzeniem, ale ponoć na ich końcu szlaku, który wyznaczają, można znaleźć coś naprawdę niezwykłego.

Cel: Znajdź prawdziwą oazę

Po wejściu w interakcję z każdą kolejną oazą ta zniknie, za to na mapie pojawi się nowa. Wszystkie oazy znajdują się w swojej bezpośredniej okolicy i często wracają na miejsce, w którym wcześniej były.

057
Pierwotnie oaza znajduje się przy wyjściu z kanionu

Jedna z oaz zamiast zniknąć, przeniesie bohatera do nowego, wcześniej nie dostępnego miejsca, co zakończy to zadanie, a rozpocznie kolejne.

Zadanie poboczne: Ostre szpony

Cel: Zdobądź osadę Behemotów

Na koniec zadania Szlak miraży bohater zostanie przeniesiony do sporej wielkości oazy. Oprócz dwukierunkowego portalu, którym możesz wrócić na powierzchnię, znajduje się tam siedlisko behemotów chronione przez mały oddział tych stworzeń.

058
Dzięki prawdziwej oazie okolica jest pełna zieleni

Po pokonaniu behemotów i zdobyciu ich siedliska, zadanie zostanie wykonane. Imani otrzyma 2 punkty Mocy.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Nie ma pokoju na tym świecie

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami