Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Bardzo ambitna nienawiść

Próbujemy zjednoczyć różne rodzaje zwierzoludzi.

Na początku graczowi jest oddany do dyspozycji tylko jedna bohaterka, Imani. Ponieważ nie posiadasz żadnego zamku, musisz bardzo mocno uważać, aby nie stracić zbyt dużej ilości jednostek.

Przez środek mapy przechodzi główny trakt. Czasami poruszają się nimi bohaterowie czarodziejów. Z początku nie masz sił, aby się im przeciwstawić, dlatego staraj się nie wchodzić im w drogę.

Z czasem, gdy przyłączy się do Imani wystarczająco dużo jednostek, powinieneś być w stanie ich pokonać bez większych strat.

Zadanie główne: Zbierz zwierzoludzi

Cel: Znajdź Gnolle, Centaury, Harpie i Rakszasy, a potem przekonaj ich, żeby dołączyli do twoich sił

Masz równo cztery tygodnie, na przekonanie zwierzoludzi, aby dołączyli do armii Imani. Aby tego dokonać, musisz ukończyć cztery zadania o nazwach takich samych jak jednostki, które masz zwerbować.

Po rozpoczęciu rozgrywki podążaj ścieżką, która początkowo prowadzi na północ. Gdy zbliżysz się do rozwidlenia, zejdź ze ścieżki wejdź na pobliski pagórek. Znajduje się tam Kryjówka Czarnego Kła. Po wejściu z nią w interakcję poznasz lokację wszystkich jednostek, które masz zwerbować, i otrzymasz dotyczące ich zadania.

Po wcieleniu do armii Gnolli, Centaurów oraz Harpii, będziesz mógł spróbować zwerbować Rakszasy. Niestety, te odmówią i dojdzie do walki, po której kampania zostanie zakończona.

Zadanie główne: Gnolle

Cel: Uwolnij gnolle

Z miejsca, w którym zacząłeś grę, udaj się na północ. Po zrobieniu zaledwie kilku kroków dotrzesz do klatki, w której znajduje się oddział gnoli. Podejdź do niego i porozmawiaj z nim, a zadanie zostanie zakończone.

047
Gnole są zamknięte w klatce, która nie jest przez nikogo pilnowana

W nagrodę do armii Imani dołączy 20 gnolli, dodatkowo otrzyma ona jeden punkt Przywództwa i 1 000 PD.

Zadanie główne: Harpie

Cel: Uwolnij Harpie

Klatka harpii znajduje się w prawej, dolnej części mapy. Porozmawiaj z harpiami uwięzionymi w środku, a poznasz sposób na ich uwolnienie i otrzymasz kolejny cel.

048
Magowie stworzyli specjalną klatkę, która jest w stanie zatrzymać harpie przed ucieczką

Cel: Zniszcz przynajmniej dwa z trzech Kryształowych Filarów Harpie chcą, abyś zniszczył Kryształowe Filary zasilające magiczną klatkę. Aby to zrobić, musisz pokonać broniące ich oddziały. Aby odnieść zwycięstwo z jak najmniejszymi stratami, pokonaj oddziały szkieletów oraz pająków.

Po zniszczeniu dwóch kryształów klatka zostanie zniszczona. 20 harpii dołączy się do armii Imani, a dodatkowo otrzyma ona 1 punkt Przywództwa oraz 2 000 PD.

Zadanie główne: Centaury

Cel: Uwolnij Centaury

Oddział centaurów znajduje się w kamieniołomach, w lewej górnej części mapy. Po rozmowie z nimi zgodzą się oni dołączyć do Imani, ale tylko pod warunkiem zabicia strażników.

049
Oddziały pająków znajdują się w jednej linii, dzięki czemu zniszczenie tamy zabija je wszystkie

Kamieniołomy są bronione przez kilka oddziałów pająków. Pokonaj je, starając się ponosić jak najmniejsze straty, ponieważ każdy kolejny oddział to większe wyzwanie. Możesz też pokonać strażników pobliskiej Piramidy, a następnie użyć jej w celu zniszczenia tamy i zmycia wrogów.

Cel: Porozmawiaj z Reem, przywódczynią Centaurów

Gdy tylko ostatni z pająków zostanie zabity, wróć do oddziału Centaurów i porozmawiaj z nim. Zadanie zostanie wykonane, a Imani otrzyma 20 centaurów, 1 punkt przywództwa oraz 3 000 PD.

Zadanie główne: Rakszasy

Cel: Uwolnij Rakszasy

Po uwolnieniu pozostałych zwierzoludzi nadszedł czas na Rakszasy. Aby się do nich dostać, musisz najpierw użyć zdobytych wcześniej oddziałów, aby powalić posąg czarodzieja i zrobić z niego most.

050
Obalenie posągu Czarodzieja ma symboliczne znaczenie dla zwierzoludzi

Po przejściu na drugą stronę rzeki udaj się ścieżką początkowo prowadzącą na południe. Dotrzesz do fortu, przed którym stoi oddział Rakszasów. Wejdź z nim w interakcję, aby rozpocząć rozmowę.

Niestety, Rakszasy odmówią przyłączenia się do armii Imani. Dojdzie do walki, którą powinieneś wygrać bez problemów, jeżeli wcześniej oszczędzałeś wojska. Teraz już nie musisz tego robić, ważne jest tylko zwycięstwo.

Po pokonaniu wroga obejrzysz krótki filmik przerywnikowy, a następnie mapa zostanie ukończona. Niestety, to zadanie nie zakończyło się sukcesem, a więc nie otrzymasz za nie nagrody.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Jedyna wolność znana niewolnikowi

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami