Budynek z lampą Chata Latarni Morskiej posiada zablokowaną windę oraz dwa wyjścia - zwykłe drzwi, którymi przyszedłeś oraz dużą dziurę w ścianie. Niedaleko drzwi znajdziesz pokojową postać, z którą możesz porozmawiać. Po wysłuchaniu kwestii NPC umrze, a Ty otrzymasz Łukomiecz Simona oraz Klucz do wewnętrznej komnaty w podziemnej celi.

Możesz teraz przenieść się do lampy Podziemny stos trupów i przejść do korytarza z celami, gdzie zostaniesz zaatakowany przez czerwonego najeźdźcę. Przeciwnik nie jest silny i ma mało punktów życia, więc nie stwarza dużego zagrożenia. Po wygranej walce otrzymasz nakrycie głowy - Dowód zbrodni Bradora.

1
Ładna czapka. Ciekawe co w tym czasie porabia jego żona...

Korzystając z nowego klucza otwórz celę pośrodku korytarza i tam możesz porozmawiać z Bradorem. Jeżeli wyjdziesz z celi nie zabijając NPC, w dalszej części gry zostaniesz zaatakowany jeszcze trzy razy przez czerwonego przeciwnika. Po każdej wygranej walce w nowym miejscu otrzymasz część zbroi Bradora.

Przeciwnicy będą pojawiali się do czasu zabicia NPC w celi - Brador zginie po pierwszym ciosie, a ty otrzymasz jego broń, Upuszczacz Krwi. Jeżeli chcesz uniknąć ataków, ubrania znajdziesz w miejscu, w którym pojawiłby się napastnik.

Przenieś się do lampy Chaty Latarni Morskiej. Jeżeli wyjdziesz z budynku przez dziurę w ścianie, to trafisz na zamknięte przejście i znajdziesz Krew Śmierci Rodu (10).

Opuść budynek normalnymi drzwiami i skieruj się w lewą stronę. Zejdź przejściem na dół i usłyszysz dzwon oznaczający kolejny atak Bradora. Wejdź na most, a gdy przeciwnik zacznie iść w twoją stronę wycofaj na dach. Ataki wroga są łatwe do uniknięcia, a po walce otrzymasz Zakrwawione opaski na ręce.

Mosty i chaty rybaków

Przejdź na drugą stronę mostu i zabij przeciwnika stojącego za przejściem do góry. Następnie zlokalizuj drabinę i zjedź na dół. Wejdź do budynku i zabij przeciwnika. Przejdź mostem na dach i załatw dwóch wrogów. Przejdź mostem na kolejny dach, wejdź do budynku, wyjdź z prawej strony i dojdziesz do drabiny.

Zanim zejdziesz na dół rozejrzyj się dokładnie, ponieważ w pobliżu czeka duża liczba wrogów. Rozejrzyj się po okolicy i sprawdzaj dostępne chatki. Możesz tutaj znaleźć Wilgotny Krwawy Klejnot Pioruna (6), Gniewny Wilgotny Krwawy Klejnot (6) i sporo Fragmentów Krwawego Kamienia.

2
W budynku z zieloną lampą zostaniesz zaatakowany przez czerwonego wroga

Znajdź budynek widoczny na screenshocie. W środku znajdziesz Krew Śmierci Rodu (10) i usłyszysz kolejny dzwon oznaczający atak Bradora. Po walce otrzymasz Opończę ze skóry bestii. Wejdź drabiną do góry i upewnij się czy podniosłeś wszystkie przedmioty.

Wróć do pierwszego mostu i tym razem wybierz przejście prowadzące do góry. Z lewej strony znajdziesz wąską kładkę, którą możesz przejść dalej, ale uważaj na okolicznych wrogów. Kieruj się cały czas w lewą stronę i zabijaj kolejne potwory, a wkrótce dojdziesz do drzwi oznaczonych zieloną lampą. Otwórz je, a ten sposób odblokujesz skrót do lampy.

Jaskinie z potworami-ślimakami

Skorzystaj teraz z drabiny, która znajduje się na wprost od otworzonego skrótu - również oświetlona zieloną lampą. Na dole zejdź z kładki, ale uważaj na wrogów - potworów w ślimaczych muszlach. Nie są to mocni przeciwnicy, ale w grupie mogą zadać spore obrażenia. Rozejrzyj się po okolicy i zbierz kilka Fragmentów Krwawego Kamienia. Następnie skorzystaj z przejścia oświetlonego zielonymi lampami.

Idź prosto i pokonaj kolejnych wrogów. Gdy dojdziesz do przedmiotu, rozpocznie się kolejny atak Bradora. Po wygraniu walki otrzymasz zakrwawione spodnie. Idź teraz w prawą stronę jaskini i przygotuj się na atak kilku przeciwników, w tym maga wysyłającego mroczne czaszki w twoją stronę. Po zabiciu wrogów możesz podnieść Krew Śmierci Rodu (11). W miejscu, w którym podniesiesz Wiedzę Szaleńca zeskocz na niższy poziom jaskini.

Z lewej strony zobaczysz dźwignię, dzięki której odblokujesz windę i drugi skrót do lampy. W pomieszczeniu z windą znajdziesz również Krew Śmierci Rodu (10). Zjedź windą na dół i zbadaj dokładnie jaskinie.

Zacznij od drabiny stojącej tuż przy windzie. Zjedź na dół, a znajdziesz tam Przeklęty Wilgotny Klejnot Tropiciela Rodu (6). Wróć na górę i sprawdź tunel z prawej strony, gdzie trafisz na 2 przeciwników z dużymi mózgami, którzy nabijają punkty szału. W celu ułatwienia walki załóż ubranie i runy dodające punkty odporności na szał i przygotuj się do użycia Środków uspokajających.

Po zabiciu wrogów wybierz przejście z prawej strony, a po pokonaniu kolejnych przeciwników możesz podnieść Krwawą Skałę. Z lewej strony znajdziesz Gniewny Wilgotny Krwawy Klejnot (5) i Krew Śmierci Rodu (11). Jeżeli skoczysz tutaj na dół, to trafisz do jaskini pod studnią z dwoma niebezpiecznymi gigantami.

Sierota Kos

Wróć do windy i zbadaj teraz lewy tunel. Przed tobą leży Wiedza Wielkiego, a idąc tą drogą miniesz modlące się potwory i dojdziesz do kolejnego bossa - Sieroty Kos.

Przygotuj się na ciężką walkę. Po zakończeniu cutscenki pojawi się silny i niebezpieczny przeciwnik. Potrafi stosować zabójcze combo uderzeń, a jego broń ma duży zasięg.

W pierwszej części walki radzę trzymać się na dystans, a gdy Sierota Kos podbiegnie lub skoczy do góry, to wtedy wykonaj unik lub kilka kroków do przodu i zaatakuj plecy przeciwnika. Przy zadaniu kilku ciosów jest szansa na oszołomienie wroga, ale boss szybko dojdzie do siebie. Staraj się powtarzać takie ataki, ale uważaj na bomby przeciwnika.

Po straceniu około połowy punktów życia Sierota Kos przejdzie do drugiej części potyczki, w której walczy znacznie agresywniej. Szczególnie uważaj na szarżę wrogą połączoną z silnymi uderzeniami. Unikaj również ataków elektryczności - w takiej sytuacji uciekaj od miejsc, w których pojawiają się iskry. Zwróć też uwagę, że bomby przeciwnika mają teraz większy zasięg.

3
W drugiej fazie walki boss zacznie korzystać ze skrzydeł

W tej części walki przy odpowiednim uniku staraj się ustawiać za plecami wroga. Sierota Kos stosuje teraz również silny atak z powietrza. Jeżeli zdołasz go uniknąć, to możesz zadać kilka uderzeń.

Po ciężkiej walce otrzymasz nową broń - Pasożyt Kos. Podejdź teraz do postaci z czarnego dymu niedaleko lampy i zaatakuj ją. Obejrzysz finałową scenkę The Old Hunters, ale pozostaje jeszcze opcjonalny boss. Możesz teraz zapalić nową lampę - Wybrzeże.

Następnie: Bloodborne: The Old Hunters - Trzeci płyn mózgowy, boss Laurence

Powrót do spisu treści: Bloodborne The Old Hunters - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po dodatku.

Reklama