Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Logiczna platformówka Metrico otrzyma nową wersję na PS4

Więcej poziomów, zagadek i fabuły.

Studio Digital Dreams ogłosiło, że logiczna platformówka Metrico z konsoli PlayStation Vita otrzyma kompletny remake na PS4, Xbox One oraz PC, zatytułowany Metrico+.

Minimalistyczna oprawa

Nie mamy do czynienia ze zwykłą konwersją, lecz z całkiem nową produkcją, korzystającą z elementów oryginalnego Metrico z przenośnego PS Vita.

Metrico+ zadebiutuje w pierwszym kwartale przyszłego roku, oferując dwa nowe światy z etapami oraz pełne wykorzystanie funkcji kontrolera DualShock 4.

„Wróciliśmy do projektowania i wymyśliliśmy sporo różnych mechanik, każda bardziej szalona od poprzedniej” - zapewnia projektant poziomów Roy van de Mortel na blogu PlayStation.

Deweloperzy bazują na opiniach graczy z oryginału, przygotowując lepsze tempo rozgrywki, odświeżoną oprawę graficzną, nowe animacje i system udźwiękowienia.

W planach jest zniżka dla posiadaczy pierwowzoru z PlayStation Vita, ale nie ustalono jeszcze szczegółów takiej promocji.

Twórca wyjaśnia, że mamy do czynienia z całkiem nową grą, ale „część oryginalnych zagadek nadal w jakiejś formie się tutaj znajduje, więc nie czulibyśmy się komfortowo, żądając ponownie pełnej ceny”.

Zadaniem graczy w minimalistycznej platformówce jest przebycie skomplikowanego labiryntu, złożonego z wykresów, tabel i innych danych statystycznych.

Środowiskiem manipulujemy poprzez wykonywanie określonych ruchów w odpowiednim czasie, a wraz z postępami w rozgrywce na trasie pojawią się kolejne przeszkody, z przeciwnikami włącznie.

Poniżej zwiastun oryginału:

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Metrico+

PS4, Xbox One, PlayStation Vita, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze