Bloodborne: The Old Hunters - Szpital, winda, sale pacjentów

Jak zdobyć Działo kościelne i odblokować skrót do lampy

Zaczynając od lampy Koszmarny stos trupów skorzystaj z przejścia po lewej stronie, odblokowanego po pokonaniu Ludwiga Paskudnego. Na korytarzu spotkasz dwóch wrogów znanych z podstawowej wersji gry - przeciwnika z laską oraz starca z pistoletem na wózku.

Niektóre drzwi są zablokowanie, ale posprawdzaj otwarte cele. Znajdziesz tam Krew Śmierci Szału (9) oraz nową broń, której możesz użyć zamiast pistoletu - Pięść Gratii. W połowie korytarza zejdź schodami na dół, a trafisz na NPC za zamkniętymi drzwiami. Na pytanie czy słyszysz dzwon odpowiedz, że nic nie słyszysz.

Winda i nowa lampa

Wybierz schody prowadzące do góry, zabij szczury, a znajdziesz tam Fragment Krwawego Kamienia. Idź w stronę ołtarza, ale przygotuj się na zasadzkę dwóch łowczyń. Wycofaj się do schodów i skup się na walce z przeciwniczką korzystającą z miecza. Następnie wróć na górę, gdzie czeka kobieta w białych szatach. Podczas walki będzie wysyłała w twoją stronę magiczne pociski, gdy podejdziesz blisko, zacznie korzystać z miecza.

Podejdź do ołtarza i włóż w zwłoki wisior w kształcie oka, a w ten sposób uaktywnisz windę. Po zakończeniu cutscenki zapal nową lampę - Salę Badań i zjedź na dół windą.

Kiedy już się zatrzyma, wbiegnij na panel windy, a gdy ruszy ona do góry, szybko zeskocz na podłogę. W ten sposób uzyskasz dostęp do dolnej części windy. Podnieś przedmiot z ołtarza, a będzie to Czaszka Laurence'a - znajdziesz ją w ekwipunku w zakładce z kluczami.

churchacan
Przyjemna broń palna

Skorzystaj z dźwigni i wbiegnij na windę, to zjedziesz na niższy poziom, gdzie w skrzyni znajdziesz potężny pistolet - Działo Kościelne.

Wjedź windą na górę i skorzystaj ze schodów obok lampy o nazwie Sala Badań. Zabij uciekającego stworka, a dostaniesz dwa Fragmenty Krwawego Kamienia. W centralnej części pomieszczenia znajdziesz Błękitne eliksiry i pokojowo nastawionego NPC, z którym możesz porozmawiać. Weź pod uwagę, że zbyt długie stanie w wodzie spowoduje powolne zatrucie.

Dziwne sale pacjentów

W tym pomieszczeniu znajdziesz dwoje drzwi (prowadzące do lokacji Balkon na 1. piętrze i 1. piętro laboratorium), więc wybierz schody do góry i zlikwiduj wrogów z dużymi głowami. Zwykle nie są to groźni przeciwnicy, ale gdy zaczną gwałtownie wymachiwać rękami, to mogą zadać spore obrażenia.

Wybierz schody po prawej stronie, a trafisz na 2. piętro Sali pacjentów. W tym pomieszczeniu czeka duża liczba wrogów, a przeciwnicy z górnej części będą rzucali w ciebie kulami z kwasem. Obok schodów znajdziesz środki uspokajające.

Po zabiciu wszystkich wrogów idź schodami i wejdź po drabinie. Tutaj trafisz na silniejszego przeciwnika z bronią i dużą liczbą punktów życia, więc zachowaj ostrożność. Możesz wybrać przejście z prawej strony i zjechać drabiną na dół, gdzie znajdziesz tylko kilku osłabionych wrogów. Zamiast tego wybierz schody z lewej strony i otwórz drzwi.

Skieruj się w prawą stronę i podnieś Antidotum. Drzwi po prawej stronie prowadzą na 4. piętro Sali pacjentów, ale przygotuj się na atak wroga tuż przy drzwiach. Wybierz schody z prawej strony, a znajdziesz klejnot do ulepszenia broni.

Opuść 4. piętro Sali pacjentów i skorzystaj ze schodów na wprost, ale przygotuj się na atak starca z karabinem. Pobiegnij do góry, a następnie schodami na dół, znajdziesz się na tym samym piętrze co przeciwnik na wózku inwalidzkim. Zabij pobliskich wrogów i zwróć uwagę, że przy niektórych szafkach widać podłogowe płyty naciskowe. Po wejściu na ten przycisk następuje wybuch zadający duże obrażenia, więc staraj się unikać pułapki.

4_1
Staraj się przechodzić obok takich płyt naciskowych

Idź w prawo aż dojdziesz do drzwi 5. piętro Sali pacjentów. W środku znajdziesz błękitny eliksir i powiększoną głowę. Uważaj na okolicznych wrogów - mogą wyrzucić z siebie macki i nabić na twojej postaci status szału. Jeden przeciwnik wisi nad drzwiami. Jeżeli spadnie na twoją postać, to poniesiesz duże obrażenia.

Wróć do schodów, otwórz drzwi oznaczone 5. piętro laboratorium i zjedź windą na dół. W tym pomieszczeniu czeka trzech przeciwników z pistoletami. Zapamiętaj to miejsce, ponieważ kilka razy będziesz tutaj wracał.

Skorzystaj z dźwigni na wprost od windy, którą przyjechałeś i zjedź na dół. Możesz tutaj porozmawiać z NPC przywiązanym do krzesła. Otwórz drzwi, a odblokujesz skrót do lampy Sali Badań.

Następnie: Bloodborne The Old Hunters - Płyny mózgowe, droga do drugiego bossa

Powrót do spisu treści: Bloodborne The Old Hunters - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po dodatku.