Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 4 - Poziom molekularny

Misja główna, w której dostajemy się do bazy tajemniczej frakcji.

Zadanie aktywuje się automatycznie po ukończeniu misji fabularnej o nazwie „Myśliwy czy łowca?". Po zdobyciu chipa z ciała łowczego wróć do Dobrego Sąsiedztwa i przekaż przedmiot doktor Amari przebywającej w Zakamarku Pamięci.

Odkodowanie chipa

Kobieta powie ci, że nie ma pojęcia, jak dokonać analizy chipa, ale powie ci o osobach należących do organizacji zwanej Trasą. Jeśli jeszcze nie dotarłeś do ludzi z nią związanych, to musisz wykonać misję „Droga ku wolności". Dopiero po jej ukończeniu będziesz mógł kontynuować bieżące zadanie.

Po dotarciu do kryjówki Trasy podaruj chip Desdemonie (obrazek powyżej). Kiedy lokalny technik nagra ci wyniki analizy na holotaśmę skieruj się do Virgila czekającego w laboratorium na południowym zachodzie mapy. Naukowiec powierzy ci plany opracowania urządzenia służącego do przechwytywania sygnału teleportacji. Jednak, aby z niego skorzystać musisz je najpierw stworzyć.

Stworzenie teleportu

Istnieje kilka opcji skonstruowania wynalazku. Możesz w tym celu skorzystać z pomocy Bractwa Stali (paladyn Danse), Minutemanów (Preston) lub Trasy (Desdemona). Jeśli chcesz, aby pomogła ci konkretna frakcja, to musisz najpierw zyskać jej zaufanie wykonując wybrane zadania. W przypadku Bractwa Stali jest to misja „Do broni!", u Minutemanów chodzi o zadanie „Gdy wzywa wolność", natomiast w przypadku Trasy jest to misja „Nauka rzemiosła".

Kiedy będziesz gotów udaj się do wybranej frakcji i pokaż plany naukowcowi. Następnie odnajdź spory plac z miejscem na budowę (np. Sanktuarium) i postaw kolejne elementy, które pojawią się w menu o nazwie „Specjalne". Jako pierwszą wybuduj Stabilizowaną platformę refleksyjną. Następnymi elementami będą: konsola, antena przekaźnikowa i emiter wiązki. Ten ostatni musi stać bezpośrednio nad platformą.

Po wybudowaniu tych elementów musisz je zasilić prądem (antenę, emiter oraz konsolę). W tym celu postaw w pobliżu generator (albo słup elektryczny i przeciągnij zasilanie z już postawionego urządzenia). Aby zasilić dany obiekt podejdź w trybie budowy do generatora i wciśnij klawisz, który wyświetli się na dole przy opisie „Dołącz przewód". Następnie przeciągnij kabel do obiektu (obrazek powyżej) i przymocuj go. Jeśli generator jest za daleko od obiektu, to możesz wybudować słup, który ułatwi przeciągnięcie kabla.

Kiedy będziesz gotów uruchom konsolę i porozmawiaj z człowiekiem, który ma ją obsługiwać, a następnie stań na okrągłej platformie. W tym momencie otrzymasz zadanie dodatkowe polegające na zebraniu danych na temat Instytutu - dla każdej frakcji posiada ono inną nazwę, ale od ciebie zależy czy zechcesz je wykonać.

Po uruchomieniu teleportu i przeniesieniu cię do Instytutu misja dobiegnie do końca.

Następnie: Fallout 4 - Krecia robota / Sieć informacji / Skryci, tajni i podziemni

Następnie: Fallout 4 - Człowiek i instytucja

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze