Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Zaginiony patrol

Misja dla Bractwa Stali, w której sprawdzamy, co stało się z żołnierzami pewnego oddziału.

Misję zleci ci paladyn Danse (Mapa #1) po ukończeniu zadania Za czystość Wspólnoty (możliwe również, że wystarczy skończyć równoległą misję od Haylen - Kwatermistrzostwo). Dowódca poinformuje cię o zaginionym trzy lata temu patrolu i poprosi, abyś spróbował ustalić, co stało się ze zwiadowcami.

Inne sposoby rozpoczęcia tego zadania, to odwiedzenie miejsca zaginięcia patrolu i rozmowa z kapitanem Kellsem na statku Prydwen w późniejszej części kampanii fabularnej.

Odnalezienie ciał i holotaśm

Twoim pierwszym zadaniem będzie udanie się w miejsce zaginięcia patrolu, które znajduje się na północnym wschodzie (Mapa #2).

z007

Możesz również obejrzeć mapę w całości lub zapisać ją na dysku.

Kiedy dotrzesz na miejsce otrzymasz komunikat o sygnale alarmowym. Ustaw go w swoim radiu i podążaj za nim - im będziesz bliżej, tym pikanie będzie częstsze, a informacja w lewym górnym narożniku będzie zbliżać się do 100%.

Po drodze uważaj na zdziczałe ghule, które zabijaj. Podążaj za sygnałem, aż dotrzesz do zniszczonego budynku, gdzie odnajdziesz zwłoki żołnierza Bractwa (obrazek poniżej). Podnieś emiter nadający sygnał i przeszukaj ciało zbierając nieśmiertelnik oraz holotaśmę z pola bitwy, którą obejrzyj w Pip-Boyu.

z008

Dowiesz się z niej tego, co stało się z patrolem oraz otrzymasz koordynaty na Ośrodek Szkoleniowy (Mapa #3) na południowy wschód od twojej pozycji. Po dotarciu na miejsce rozpraw się z wieżyczką na dachu oraz kilkoma ghulami, a kiedy otrzymasz komunikat o sygnale ponownie wybierz go w swoim radiu i kieruj się w stronę nadajnika.

Sygnał zaprowadzi cię do biura rekrutacyjnego gwardii, do którego wejdziesz przez szerokie, drewniane drzwi. W środku rozpraw się z ghulami i przejdź z głównego pomieszczenia do pokoju z prawej. W narożniku odnajdziesz ciało rycerza Astlin, z którego podnieś nieśmiertelnik i holotaśmę (przesłuchaj ją).

z009x

W ten sposób zdobędziesz namiary na stację satelitarną Revere (Mapa #4), do której się udaj. Na miejscu sytuacja z sygnałem się powtórzy. Namierz go i podążaj śladem. Przy okazji uważaj na supermutanty panujące nad stacją - niektóre są wyposażone w wyrzutnie rakiet, więc eliminuj je z dystansu (obrazek powyżej).

Jeśli chcesz skorzystać z pancerza wspomaganego oraz granatnika, to znajdziesz go na antenie z lewej strony obozu. Dostaniesz się na nią wchodząc po platformie, a potem po drewnianych schodach. Uważaj jednak, bo na terenie stacji są dwa potężne supermutanty nazywane rzeźnikami - przy jednym znajdziesz specjalny karabin myśliwski na ghule.

Poszukiwany przez ciebie żołnierz Faris, a raczej jego zwłoki, znajdują się na drewnianej wieży strażniczej w drodze do jednej z anten. Znajdziesz przy nim też rdzeń fuzyjny, dzięki któremu możesz uruchomić opisany wyżej pancerz wspomagany. Najważniejsze jest jednak zabranie nieśmiertelnika oraz holotaśmy, którą następnie wysłuchaj.

Bunkier i paladyn Brandis

Po dotarciu do wszystkich holotaśm na północy pojawi się nowa lokacja - Bunkier zwiadowczy Theta (Mapa #5). Skieruj się do tego punktu i otwórz główne drzwi korzystając z terminala z prawej.

z039

W środku natkniesz się na paladyna Brandisa (obrazek powyżej), mierzącego do ciebie z pistoletu. Rozpocznij z nim rozmowę. Możesz powiedzieć mu o pozostałych żołnierzach Bractwa, których znalazłeś po drodze, mówiąc, że to dzięki sygnałom zlokalizowałeś bunkier. Kiedy Brandis spyta cię, co się stało z żołnierzami możesz powiedzieć, że nie wiesz lub wyznać prawdę. W pierwszym przypadku żołnierz zaatakuje cię i będziesz musiał go zabić, a w drugim powie, że możesz korzystać z jego bunkra.

Jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą charyzmę, to możesz namówić Brandisa, żeby powrócił do Bractwa. Jeśli chcesz to uczynić, to musisz podjąć próbę namówienia starego żołnierza trzykrotnie.

Po załatwieniu sprawy z Brandisem wróć do paladyna Danse'a na posterunku lub kapitana Kellsa, jeśli kampania fabularna jest już na dość zaawansowanym poziomie. Jeśli udało ci się przekonać Brandisa, aby wrócił do Bractwa, to spotkasz go potem na statku Prydwen i otrzymasz od niego broń.

Następnie: Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Stalowy Cień

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami