Fallout 4 - Morze blasku

W tej misji głównej dotrzesz do naukowca, któremu udało się uciec z Instytutu.

To zadanie główne uruchomi się automatycznie po ukończeniu misji fabularnej o nazwie Niebezpieczne umysły, po tym, jak ze wspomnień Kellogga uda ci się wyciągnąć informacje na temat Virgila - naukowca, który zbiegł z Instytutu.

Zanim wyruszysz na jego poszukiwania wejdź na górę i porozmawiaj z Nickiem siedzącym przed wyjściem. Okaże się, że przemówi do ciebie głosem... Kellogga. Po chwili teoretycznie wszystko wróci do normy, a detektyw będzie zachowywał się po staremu.

Dotarcie do Morza Blasku

Opuść Dobre Sąsiedztwo i skieruj się na południowy zachód (Mapa #1), w stronę Morza Blasku, czyli miejsca, gdzie przebywa Virgil.

043

W tym miejscu możesz powiększyć mapę lub pobrać ją na dysk.

Po dotarciu na miejsce pojawi się drugi znacznik umiejscowiony w narożniku na południowym zachodzie (Mapa #2). W trakcie podróży warto skorzystać z pancerza wspomaganego albo przynajmniej ze wspomagacza Rad-X, zapewniającego dużą ochronę przed promieniowaniem, na które będziesz stale narażony w okolicy.

044

Ponadto w okolicy mogą pojawiać się groźne stworzenia z radskorpionami i ze Szponem Śmierci na czele (obrazek powyżej). Trzymaj zatem w pogotowiu mocne bronie, dzięki którym w miarę szybko rozprawisz się z niebezpieczeństwem.

Krater Atomu i Virgil

Przedzieraj się dalej na południowy zachód, aż dotrzesz do lokacji o nazwie Krater Atomu. Jest to osada założona w samym centrum radioaktywnego pustkowia.

045

Po dotarciu na miejsce udaj się do Izoldy (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nią na temat wioski oraz Virgila. Kobieta powie ci, że pojawił się tu człowiek o takim imieniu, ale nie utrzymuje zbyt wielu kontaktów z osadą.

Okaże się, że przebywa on w jaskini na południowym zachodzie. Skieruj się w tamtym kierunku i po załatwieniu ewentualnych wrogów wejdź do groty.

046

Przejdź przez korytarza i wejdź do laboratorium, w którym spotkasz Virgila (obrazek powyżej), z którym rozpocznij rozmawiać. Naukowiec zgodzi ci się pomóc, ale tylko jeśli obiecasz, że po dostaniu się do Instytutu zdobędziesz dla niego serum nad którym pracował.

Potem opowie ci o łowcach oraz jak przy pomocy ich chipów dostać się do poszukiwanego miejsca. Przy okazji zaznaczy na mapie ośrodek ITW, gdzie możesz znaleźć łowców (Mapa #3). Po uzyskaniu tych informacji misja zakończy się.

Następnie: Fallout 4 - Myśliwy czy ofiara?

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami