Jade Raymond tworzy grę „w stylu Assassin's Creed” dla EA

Powrót do korzeni.

Electronic Arts zamierza podbić popularny segment gier akcji z otwartym światem za pomocą produkcji produkowanej przez Jade Raymond, która jeszcze niedawno pracowała w Ubisofcie.

1
Jade Raymond

Producentka dołączyła do EA w lipcu, by kierować założonym w Montrealu studiem Motive.

W ubiegłym miesiącu menedżer odpowiedzialny w Electronic Arts za studia deweloperskie - Patrick Söderlund - przyznał, że jego firma chce lepiej konkurować w gatunku gier akcji i planuje odpowiedni inwestycje.

Raymond, jako współtwórczyni serii Assassin's Creed i szefowa studia Ubisoft Toronto, wydaje się idealnie nadawać do takiego zadania.

- Na dobrą sprawę nigdy nie działaliśmy w największym segmencie rynku, czyli w grach akcji - mówił Blake Jorgensen, zajmujący się finansami amerykańskiej firmy, na konferencji UBS Global Technology w San Francisco (dzięki, GameSpot).

- To produkcje w stylu Assassin's Creed, bardziej otwarte światy, solowa zabawa kontra multiplayer. Nie zajmowaliśmy się wcześniej tym sektorem.

- Niedawno zatrudniliśmy Jade Raymond, stojącą wcześniej za serią Assassin's Creed w Ubisofcie. Będzie budować dla nas grę akcji poprzez studio, które tworzymy w Montrealu - dodał.

O czym może opowiadać taka produkcja? EA stawia mocno na science-fiction, rozwijając Mass Effect: Andromeda w BioWare Montreal, grę Star Wars w Visceral Games oraz kolejny, tajemniczy projekt BioWare, najpewniej także z akcją w przyszłości.

Wątpliwe więc, że wydawca postawi na kolejny tytuł w takim stylu. Być może tytuł Jade Raymond zostanie umieszczony w historycznych realiach (w stylu Assassin's Creed) lub też we współczesności (jak Uncharted).

Warto dodać, że Motive Studios wspomaga także Visceral Games w pracach nad wspomnianym projektem w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Tutaj działania nadzoruje Amy Henning, dawniej w Naughty Dog, ale możliwe, że o właśnie o tej grze mówił Jorgensen.

Masz chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami