Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Space Engineers z opcją lądowania na planetach

Największa łatka w historii gry.

Kosmiczny symulator Space Engineers wzbogacił się o największą aktualizację w historii gry - możliwość lądowania na planetach.

Co ty na to, No Man's Sky?

Jak zauważa na swoim blogu producent Marek Rosa, eksploracja powierzchni była jedną z najczęściej wymienianych opcji w prośbach od graczy.

Zgodnie z założeniami gry, planety są w pełni podatne na zniszczenie i generowane wolumetrycznie, co umożliwia na przykład przewiercenie dziury z jednego końca na drugi.

Maksymalna średnica wynosi 120 kilometrów, co przekłada się na spory obszar do eksploracji czy zabudowy. Nie brakuje oczywiście grawitacji, wpływającej na zachowanie obiektów.

Na dobry początek przygotowano trzy planety: Ziemię, Mars i świat obcych, a także trzy mniejsze księżyce z unikatową florą, fauną czy atmosferą.

Aby umożliwić kreację aktualizacji, deweloperzy wprowadzili także szereg zmian w fizyce, kolizji obiektów czy w renderowaniu. Prace nad optymalizacją będą trwały w przyszłości, ale nowa zawartość działa tylko na sprzęcie wspierającym DirectX 11.

Space Engineers debiutowało na Steamie w październiku 2013 roku, tylko na PC. W planach na przyszłość jest jeszcze konwersja na Xbox One.

Poniżej zestaw materiałów wideo:

Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Space Engineers

Xbox One, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze