Call of Duty: Black Ops 3 - Misja 2: Nowy świat

Kontynuujemy kampanię wykonując drugą misję.

Misja zaczyna się od krótkiego wprowadzenia do tego, co się działo po ukończeniu kolejnej. Bohater gry został uratowany z rąk robota, a następnie jego ciało zostało zmodyfikowane przez najnowszą technologię, aby zapewnić mu przeżycie i nowe umiejętności.

Cała misja dzieje w symulacji, podczas gdy bohater tak naprawdę leży w śpiączce. Nie oznacza to jednak, że przedmioty czy odznaczenia za tę misję nie będą prawdziwe.

Odznaczenia na tej mapie można zdobyć między innymi za ukończenie jej bez umierania, za zdobycie 26 500 punktów czy zebranie wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich.

Przerwij operację terrorystów

Udaj się do kryjówki terrorystów

Początek misji jest prosty i stanowi wprowadzenie do nowo nabytych umiejętności. Przebijaj się przez fale wrogów do przodu. W pewnym momencie Diaz będzie chciał abyś przebiegł po ścianie.

Aby tego dokonać, przytrzymaj przycisk skoku i wbiegnij pod kątem w ścianę. Postać automatycznie przebiegnie po niej, przenosząc się w miejsce wcześniej niedostępne.

Po pokonaniu kolejnej fali wrogów dotrzecie do kryjówki terrorystów. Znajdziesz tam dużą ilość dronów. Podczas samouczka dowiesz się jak z nich korzystać.

Odszukaj generator

Użyj jednego z dronów i wyleć przez nowo otwarte drzwi. Leć za dronem Diaza i razem z nim eliminuj coraz to nowych wrogów. Nie musisz się martwić, jeżeli przeciwnicy zdołają zniszczyć kontrolowanego drona, zawsze możesz wysłać następnego.

004
Drony różnią się między sobą, głównie bronią jaką dysponują

Po zbliżeniu się do generatora ten zostanie oznaczony na czerwono. Zniszcz go używając wyposażenia drona, aby otworzyć przejście i otrzymać nowy cel.

Odszukaj centrum dowodzenia terrorystów

Podążaj za Diazem nowo otwartym przejściem. Po dotarciu do wielkiego pomieszczenia natraficie na dużą grupę wrogów. Najlepszym sposobem, aby z nimi sobie poradzić, to po kolei przejmować kontrolę nad wieżyczkami, które miały ich chronić.

Umiejętność przejmowania kontroli nad danym urządzeniem nie ma nieograniczonego zasięgu, a wieżyczki ostrzeliwane z każdej ze stron szybko się niszczą. Przed przejęciem kontroli nad nimi warto najpierw zlokalizować wrogów, żeby w pełni wykorzystać ich potencjał militarny.

Po przejściu na drugi koniec pomieszczenia Diaz będzie chciał, abyś zhakował wejście do pomieszczenia. Gdy tylko to zrobisz, obejrzysz krótki filmik, po którym obecny cel zostanie wykonany.

Schwytaj podejrzanego terrorystę

Ścigaj podejrzanego

Symulacja przeniosła bohatera w miejsce, gdzie ma miejsce szturm na dom jednego z terrorystów, który się nie powiódł. W dalszej części symulacji przewodnikiem będzie kolejna osoba, Hall.

Podążaj za niebieskimi śladami, jakie pozostawia uciekinier. Po drodze będziesz musiał się zmierzyć z robotami. Gdy drony zaczną atakować, użyj specjalnej umiejętności (wcześniej używałeś jej do hakowania dronów), aby zmusić je do samozniczenia.

005
Niezależnie od chęci, pogoń kończy się dla terrorysty śmiercią

Podczas pogoni będziesz zmuszony do skoku na terrorystę, co skończy się dla niego śmiertelnym upadkiem. Rozpocznie się krótki filmik przerywnikowy, na koniec którego ponownie zostaniesz przeniesiony do innej lokacji.

Zneutralizuj urządzenie wybuchowe

Odszukaj ładunki wybuchowe

Tym razem przewodnikiem będzie Maretti. Po krótkim przerywniku filmowym rozpocznie się walka z robotami. Tym razem umiejętność specjalna naszego bohatera pozwala mu podpalić dowolnego robota z duże odległości.

Po zniszczeniu robotów udaj się w głąb stacji. Po dotarciu do wrogich ludzi, otrzymasz wskazówki jak zmienić aktualnie używaną moc na inną. Użyj Roju Firefly na ludziach, aby ich oślepić i podpalić.

Przebijaj się przez kolejne fale wrogów, zarówno ludzi jak i roboty. W pewnym momencie dowiesz się jak włączyć wzrok nocny, kolejną umiejętność dodaną podczas operacji. Podczas korzystania z niego nie możesz używać automatycznej lokalizacji wrogów.

Podążaj za Marettim, aż natraficie na zamknięte drzwi. Użyj nowo nabytych umiejętności, aby je otworzyć. W zamkniętym pomieszczeniu znajdziesz komputer. Zhakuj go i wydobądź z niego wszystkie informacje na temat ładunków wybuchowych w pociągu.

Dotrzyj do ładunków wybuchowych

Zostaniesz przeniesiony powrotem na pociąg, gdzie zaczęła się symulacja, tym razem jednak bez towarzysza. Idź wzdłuż pociągu, pokonując coraz większe ilości robotów. Nie musisz przejmować się cywilami, według symulacji nie przejmują się oni całym zajściem.

W pewnym momencie dotrzesz do drzwi, które się zamkną bohaterowi tuż przed nosem. Uważaj wtedy na roboty, które przebiją się zaraz przez szklany sufit do wnętrza pociągu.

Wejdź na dach przez dziurę, którą zrobiły roboty i dalej idź przed siebie. Gdy dotrzesz do grupy robotów na dole, zmień moc na falę uderzeniową i użyj jej na wrogach.

Musisz przejść jeszcze przez kilka wagonów pełnych robotów, a dotrzesz w końcu do ładunków wybuchowych. Obejrzysz krótki filmik, po czym misja zostanie ukończona.

Następnie: Call of Duty: Black Ops 3 - Misja 3: W ciemności

Powrót do spisu treści: Call of Duty: Black Ops 3 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i przewodnik dla gry sieciowej

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami