Call of Duty: Black Ops 3 - Misja 1: Black Ops

Zaczynamy rozgrywkę od pierwszej misji kampanii.

Po wybraniu menu kampanii najpierw trzeba stworzyć nową postać. Po wybraniu płci, twarzy oraz poziomu trudności będziesz mógł rozpocząć wybraną kampanię. Po wybraniu pierwszej kampanii, gra rozpocznie się od filmiku wprowadzającego w świat gry.

Na mapie można zdobyć 16 odznaczeń. Standardowo odznaczenie „Nietykalny” jest za przejście misji bez umierania, „Wynik” za zdobycie 10 000 punktów i „Mam je” za znalezienie wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich.

Odszukaj ministra Saida

Przedostań się do pomieszczeń ochrony

Kontrolę nad bohaterem przejmiesz dopiero po katastrofie zestrzelonego samolotu. Pierwszym celem jest udanie się do pomieszczeń ochrony budynku. Ponieważ początek kampanii jest jednocześnie samouczkiem, na razie musisz tylko podążać korytarzem przed siebie.

Po zejściu na dół i wyjściu na zewnątrz zobaczysz lotnisko pełne szczątków samolotu i palących się ludzi. Udaj się do hangaru naprzeciwko i poczekaj aż przejście zostanie otworzone przez sojuszniczą postać kontrolowaną przez sztuczną inteligencję.

001
Z pomieszczeń ochrony można zobaczyć różne miejsca lotnika, a nawet usłyszeć znajdujących się na nim ludzi

Podążaj za sojuszniczym żołnierzem, a dojdziesz do pomieszczenia ochrony, zawierającego dużą ilość monitorów. Wejdź w kontakt z konsolą kontroli kamer i użyj jej, aby odszukać ministra Saida, jednego z przetrzymywanych tutaj więźniów.

Ochraniaj ministra Saida

Udaj się do Sali przesłuchań

Przełączając widok z kamer, dowiesz się że minister Said jest przetrzymywany w sali przesłuchań. Podążaj za Hendricksem i wspólnie z nim przedzieraj się przez fale wrogów. Po dotarciu do zamkniętych drzwi, wybierz te po prawej.

Po skończeniu odliczania Hendricks wejdzie do sali przesłuchań, strzelając do zbirów przetrzymujących ministra. Pomóż mu, strzelając zza szyby, która dotąd czyniła bohatera niewidocznym. Z zabiciu wszystkich trzech strażników zanim Hendricks wkroczy możesz otrzymać odznaczenie „Szybki spust”.

Uratuj porucznika Khalila

Udaj się do celi

Po uratowaniu ministra Saida dowiesz się od niego, że terroryści porwali także bohatera wojennego. Nie mając innego wyjścia, musisz pójść go uratować.

002
Khalil był powieszony za ręce u sufitu, więc Hendricks najpierw musi go odciąć zanim ten chwyci za broń

Ponownie podążaj za Hendricksem i wejdź do celi niedaleko. Znajdziesz tam porucznika, który dołączy się do drużyny, gotów ochraniać ministra.

Opuść obszar działania

Udaj się do punktu ewakuacji

Dalej podążaj za Hendricksem. Musisz się przebić przez kolejną falę wrogów. Podczas walki w hangarze w pewnym momencie przeciwnicy dostaną posiłki, które przyjadą windą. Jeżeli zabijesz posiłki zanim te wyjdą z windy, otrzymasz odznaczenie „Jak do kaczek”.

Po zabiciu wszystkich wrogów, użyj windy, aby wyjechać na powierzchnię. Podczas jazdy na górę grupa zostanie otoczona przez wrogi oddział, całe szczęście nadejdą posiłki, które szybko rozprawią się z wrogami.

Po wjeździe na górę będziesz miał okazję obejrzeć krótką scenkę, podczas której Henricks rozmawia z Taylorem, który go uratował. Następnie uzupełnij amunicję z pobliskiej skrzyni, po czym wyjdź z hangaru.

Aby dostać się do punktu ewakuacji, musisz przechodzić przez coraz to kolejne hangary. W drugim z nich zostaniecie zaatakowani przez potężne wozy bojowe, których opancerzenie jest odporne na bronie, które posiadasz. Aby go pokonać, zestrzel bomby przyczepione do samolotu zawieszonego u sufitu.

003
Takie materiały wybuchowe znajdują się w całym hangarze, możesz strzelić w nie aby zranić przeciwników

Po wyjściu z hangaru z mechem skręć w prawo i od razu schowaj się za osłonami. Przeciwnicy posiadają samochód z karabinem maszynowym, które zadaje ogromne obrażenia w krótkim czasie. Zabij człowieka na aucie, a praktycznie zapewnisz sobie zwycięstwo.

Ucieknij przez most

Po wyjściu na otwarty teren zostaniecie zaatakowani przez mała armię przeciwników, którzy będą posiadać samochody i karabiny maszynowe. Staraj się chować za osłonami i strzelać tylko, gdy zobaczysz odsłoniętego przeciwnika.

Przeciwnicy posiadają auta z zamontowanymi karabinami maszynowymi, dlatego postaraj się zestrzelić najpierw żołnierzy, którzy z nich strzelają. Podczas walki most zostanie wysadzony, więc cel zostanie zmieniony.

Udaj się do sali łączności

Po skończonej walce nadleci wrogi samolot, który zacznie strzelać do bohatera. Nie mając za dużo czasu, schroń się do pobliskiego budynku, podążając za sojusznikami.

W środku jest wyłączone światło, dlatego bohater uruchomi noktowizor. Podczas jego działania wykryci sojusznicy są oznaczani kolorem zielonym, a wrogowie - czerwonym. Po zajęciu się przeciwnikami, przejdź przez wielką salę na drugi koniec.

Udaj się do garażu

Po wyjściu z sali łączności przejdź w stronę garażu. Po przeskoczeniu razem z grupą przez mur, usłyszysz potężne i ciężkie kroki. Po chwili z mgły wyłoni się ogromna armia robotów. Jest ona zbyt duża, aby stawić jej czoło, dlatego schowaj się za osłoną i poczekaj, aż garaż zostanie otworzony.

Przeciwko armii robotów możesz użyć granatu, aby w łatwy sposób zdobyć odznaczenie „Mnożnik mocy” , jeżeli tylko granat zabije na raz pięć robotów.

Udaj się do zapasowego punktu ewakuacyjnego

Po krótkiej rozmowie grupa wsiądzie do samochodu bojowego. Wejdź z nim w interakcję i zasiądź za sterami wieżyczki z KM. Gdy drzwi garażu się otworzą, pojazd wyjedzie wprost na armię robotów.

Podczas jazdy staraj się zniszczyć jak najwięcej wrogów. W tym celu szukaj materiałów wybuchowych i strzelaj w nie, aby w szybki i łatwy sposób rozwalić dużą ilość robotów.

Podczas jazdy zostaniecie zaatakowani przez samoloty VTOL. Wieżyczka bez większego problemu sobie z nimi radzi. Jeżeli zestrzelisz cztery z nich, zostaniesz nagrodzony odznaczeniem „Czyste niebo”.

W pewnym momencie samochód wpadnie w poślizg i dojdzie do katastrofy. Jako szczęśliwy ocalały będziesz zmuszony przebijać się przed siebie przez kolejne fale wrogów do punktu ewakuacyjnego.

Osłaniaj punkt ewakuacyjny

Po dotarciu na miejsce musisz poczekać, aż wszyscy uratowani ludzie schowają się do bezpiecznego pomieszczenia. W okolicy znajduje się skrzynia z nieskończoną ilością amunicji, dlatego nie musisz się martwić o brak nabojów.

W pewnym momencie przyleci samolot zabrać wszystkich z pola bitwy. Niestety nasz bohater nie zdążył zostać uratowany, przez co pozostaje sam pośrodku armii robotów.

Na koniec obejrzysz makabryczną scenę przerywnikową, podczas której jeden z robotów znęca się nad głównym bohaterem, odrywając mu rękę i nogę.

Następnie: Call of Duty: Black Ops 3 - Misja 2: Nowy świat

Powrót do spisu treści: Call of Duty: Black Ops 3 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i przewodnik dla gry sieciowej

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami