Skip to main content

Halo 5: Guardians - Dane wywiadowcze, nagrania (Misje 1-2)

Wszystkie znajdźki, które znajdziesz w misjach Ozyrys i Niebiescy.

W Halo 5: Guardians w każdej misji możemy znaleźć dane wywiadowcze w postaci nagrań. Występują w postaci Data Padów, terminali komputerowych i nadajników. Każdy z nich opowiada jakiś fragment historii dotyczącej obecnych wydarzeń i świata Halo. Grając Locke możemy szybko wykryć te przedmioty nieopodal - wystarczy wcisnąć strzałkę kierunkową w dół. Zachęcamy też do skorzystania z poniższej listy.

Misja 1: Ozyrys

1 - Data Pad Przymierza: Pierwszy fragment danych znajdziesz na samym początku misji. Idź prosto kilka kroków i skręć w prawo. Szukaj martwego Trepa niedaleko skrzyni z bronią - Data Pad leży pod jego ręką.

2 - Data Pad Przymierza: Kontynuuj misję do momentu dojścia do lodowej jaskini. Zostaniesz poinformowany o szarży przez lodową ścianę. Po wyjściu idź prosto i w lewo. Dziennik Jul 'Mdamy jest zaraz przy skarpie.

3 - Data Pad Przymierza: Zaraz przy wejściu do Stacji Prekursorów jest kilka kamiennych półek po prawej stronie wejścia. Wspinaj się na górę na najwyższą platformę gdzie znajdziesz Data Pad Przymierza z rozkazami ataku.

4 - Data Pad Przymierza: Idąc lodową ścieżką dojdziesz do wyrwy w jaskini, gdzie pierwszy raz zauważysz Krakena. Szukaj małego przejścia po prawej stronie ścieżki by odnaleźć pierwszy fragment notatek z badań dr Halsey w formie Data Padu na małej skalnej półce.

5 - Data Pad UNSC: Blisko końca misji dochodzisz do budynku Prekursorów, gdzie przetrzymywana jest dr Halsey. Przed wejściem musisz się wspiąć na skarpę na prawo od głównych drzwi. Data Pad znajduje się niedaleko krawędzi zbocza. Jest wewnątrz dziwnego elementu budulca Prekursorów.

6 - Data Pad UNSC: Wejdź do budynku Prekursorów z dr Halsey, idź korytarzem aż dotrzeszdo automatycznie otwierających się drzwi. Po wejściu do środka znajdziesz Data Pad po prawej pod oknem.

7 - Data Pad UNSC: Na samym końcu misji, już przy dojściu do ostatniego przejścia, gdzie jest dr Halsey skręć w prawo i wejdź na półkę po prawej stronie pomieszczenia. W górnym rogu znajdziesz kolejny Data Pad z notatkami z badań dr Halsey.

Misja 2: Niebiescy

1 - Komputer Argent Moon: Pierwsze dane wywiadowcze znajdziesz na terminalu komputera. Zaczynając misję szukaj terminalu komputerowego wzdłuż prawej ściany. To jest zaraz przed pierwszym spotkaniem z Trepami w tej misji.

2 - Komputer Argent Moon: Podążaj zgodnie z misją aż nie natkniesz się na Szakali i Elity. W tym pomieszczeniu gdzie będą idź do ściany na końcu, zaraz za miejscem gdzie korytarz skręca w lewo. Na prawo od miejsca z bronią i amunicją znajduje się duży komputer z terminalem, gdzie dostępne są kolejne dane.

3 - Data Pad UNSC: W dalszej części misji trafisz do luku produkcyjnego gdzie toczysz sporą walkę. Niedaleko końca pomieszczenia przy przejściu oznakowanym jako Główna Sterownia (Central Control) idź na prawo i wejdź na metalowe półki. Na szczycie leży Data Pad świecący samotnie w kącie.

4 - Data Pad UNSC: Dochodzisz do ciemnych korytarzy, które rozświetlisz latarką.Po pokonaniu Elity z mieczem energetycznym kieruj się na lewą stronę pomieszczenia, gdzie pudła i kontenery blokują ciasny przesmyk. Zdołasz się jednak tam wcisnąć, a w nagrodę odkryć schowany tam Data Pad.

5 - Komputer Argent Moon: Na dalszym etapie misji dotrzesz do korytarza z oknem na gwiazdy. Na końcu korytarza, po wejściu przez drzwi zauważysz komputer naprzeciwko. Uruchom do by wyciągnąć kolejne dane wywiadowcze.

6 - Data Pad UNSC: Gdy dotrzesz do laboratorium, gdzie walczysz z dwoma Łowcami, uporaj się z przeciwnikami, by odkryć Data Pad leżący na podłodze w okolicy środka pomieszczenia. Leży obok ciała.

7 - Komputer Argent Moon: Nieopodal wejścia do pomieszczenia z jądrem reaktora rozejrzyj się po lewej za komputerem, obok którego w kącie leży trup. Komputer zawiera dane wywiadowcze.

8 - Komputer Argent Moon: Po zniszczeniu wentylatorów przejdź przez wąski korytarz prowadzący do hangaru. Idź korytarzem, aż zaprowadzi Cię na lewo. Przejdź przez parę drzwi i spójrz naprzód. Powinien tam stać komputer z ostatnimi danymi wywiadowczymi w tej misji.

Następnie: Halo 5: Guardians - Dane wywiadowcze, nagrania (Misja 3-4).

Powrót do spisu treści: Halo 5: Guardians - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo 5: Guardians

Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.