Assassin's Creed Syndicate - Królewska korespondencja, listy [mapa]

Jak znaleźć wszystkie listy i odblokować Płaszcz Zielonej Wyspy.

Królewska korespondencja to kolejny rodzaj znajdziek, dzięki którym możesz odblokować dodatkowy element stroju - Płaszcz Zielonej Wyspy dla Evie.

Listy znaleźć można wyłącznie w dzielnicy Westminster, dlatego też te znajdźki można zdobyć najszbyciej. Nawet jeżeli nie masz odpowiedniego poziomu, możesz po prostu omijać wrogów. Sam płaszcz założysz jednak dopiero po osiągnięciu 7 poziomu.

Poniżej lokalizacja wszystkich listów wraz z mapami oraz obrazkami.

Królewska korespondencja 1

k1

Na północny-wschód od jeziorka położonego na wschód od pałacu. List leży na ławce przy fontannie przy ulicy.

k1lokacja

Królewska korespondencja 2

k2

Drugą kopertę z listem znajdziesz na północnym brzegu jeziora. Leży przy samym brzegu, nad wodą.

k2lokacja

Królewska korespondencja 3

k3

List znajdziesz na północny-wschód od Buckingham, przy rogu granicy dzielnicy Westminster. Leży na murku przy budynku, przy schodkach.

k3lokacja

Królewska korespondencja 4

k4

W północnym krańcu trójkątnego trawnika w parku nad pałacem. List leży na krześle stojącym przy drzewie.

k4lokacja

Królewska korespondencja 5

k5

W lewym, zachodnik rogu trójkątnego trawnika w parku nad pałacem. Koperta jest przy małej fontannie.

k5lokacja

Królewska korespondencja 6

k6

Ten list znajdziesz przy drugim jeziorku - tym na zachód od pałacu Buckingham. Leży na ławce przy północno-wschodnim brzegu.

k6lokacja

Królewska korespondencja 7

k7

Na jeziorku na zachód od pałacu jest mała wysepka. Koperta z listem jest właśnie na niej, między krzakami.

k7lokacja

Królewska korespondencja 8

k8

Na południowy-zachód od pałacu, przy pierwszej kwadratowej strukturze. List jest za murem, na stoliku przy ścianie budynku.

k8lokacja

Królewska korespondencja 9

k9

Na południowo-wschodnim dziedzińcu Buckingham, zaraz przy czarnej dorożce. Uważaj na strażników królewskich.

k9lokacja

Królewska korespondencja 10

k10

Idąc od poprzedniego listu kieruj się w lewo, przejdź na mury pałacu. List jest na chodniku w niżej położonej części dziedzińca.

k10lokacja

Królewska korespondencja 11

k11

W jednym z pomieszczeń w pałacu. Dostań się na zachodnią ścianę i wejdź przez okno, by zebrać list.

k11lokacja

Królewska korespondencja 12

k12

Ostatni list znajdziesz na dachu Buckingham, w północnym rogu pałacu. Kiedy go zbierzesz, możesz z menu ekwipunku wybrać Płaszcz Zielonej Wyspy dla Evie.

k12lokacja

Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Butelki słynnego piwa [mapa]

Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja