Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 4: Skrzynia z wozu, Gra ze słuchu, Wiadomości prosto z drutu, Śmiertelna dawka

Misje Evie, posiadłość Kenwey'a, pierwsze zabójstwo na zlecenie.

Zajmujemy się drugą częścią czwartej sekwencji. Wcześniej sterowałeś Jacobem, teraz pora na misję tylko dla Evie.

Misja: Skrzynia z wozu...

pociag
Do pociągu możesz się przenieść w każdej chwili

Tę misję rozpoczniesz w Bercie (w pociągu), podchodząc do Evie. Po scence znajdziesz się na dachu. Uzyj linki, by przedostać się na budynek naprzeciwko i aktywuj wzrok orła.

Podświetlisz przeciwników - wyeliminuj dwójkę snajperów. Tego po przeciwnej stronie ulicy załatw nożem do rzucania, a tego bliżej, w bardziej tradycyjny sposób. Nożami zlikwiduj też patrolujących ulicę, by móc przedostać się do wozu.

e1
Najpierw pozbądź się snajperów

Gdy przeszukasz skrzynię, zacznie się scenka, po której musisz strzelać do przeciwników jadąc w pędzącym wozie. Celuj w głowy, a gdy zabraknie amunicji, podejdź do Jacoba prowadzącego powóz.

Co jakiś czas do wozu wskoczą przeciwnicy, pokonaj ich w walce w zwarciu. Patrz na ikony wyświetlające się nad tobą, by w odpowiednim momencie unikać strzałów wrogów. Po pewnym czasie Jacob krzyknie, że musicie wyskoczyć. Zejdź więc z wozu i wskocz na murek przy rzece, by zakończyć tę krótką misję.

e2
Celuj w głowy, by zabijać jednym strzałem

Misja: Gra ze słuchu

  • Cele dodatkowe: Odkryj kolekcję wszystkich pamiątek Kenwey'a; Rozwiąż zagadkę fortepianu bez pomyłki

Znowu jesteś w kryjówce w pociągu. Podejdź do drugiego wagonu, by rozpocząć misję. Po scence zasiądziesz za lejcami powozu. Jedź wyznaczoną trasą do celu.

Gdy dojedziesz na miejsce, przed posiadłość Edwarda Kenwey'a, aktywuj wzrok orła, by podświetlić Kawkę. Zacznie się krótka scenka, a po niej znajdziesz się naprzeciwko posiadłości. Musisz dostać się do środka.

e3
Po scence kieruj się w prawo, by dotrzeć do okna

Najlepiej skradaj się i idź w prawo, do ogródka, jest tam tylko jeden strażnik. Zlikwiduj go i wejdź do domu przez okno. Używaj wzroku orła, by podświetlać wrogów, gwiżdż, by zwracać ich uwagę i szybko zabijać.

Wzrok orła pomoże ci także podświetlić na biało pamiątki Edwarda, które możesz obejrzeć. Nie zobaczysz jednak wszystkich, jeżeli nie masz odpowiednio rozwiniętej umiejętności otwierania zamków.

Fortepian i kryjówka Edwarda

Możesz zajrzeć na piętro, ale nie musisz. Cel jest na parterze. Przejdź przez hol i wejdź do korytarza. Podejdź do drzwi, a gdy wejdziesz z nimi w interakcję zacznie się scenka.

e4
W pokoju zobaczysz nuty, zagranie ich jest proste - do każdej litery przypisany jest przycisk

Po scence włącz wzrok orła i spójrz na ścianę nad kominkiem. Zobaczysz litery: D, A, D, E, D, F. W takiej kolejności musisz zagrać nuty na fortepianie, by otworzyć tajne przejście.

Po zagraniu melodii zejdź na dół i podejdź do biurka, by zebrać artefakt. Po krótkiej scence użyj steru statku, by otworzyć wyjście i uciekaj podziemnym przejściem na ulicę, by zakończyć misję.

Misja: Wiadomości prosto z drutu

  • Cele dodatkowe: Zatruj 9 wrogów rzucając strzałką oszałamiającą w ognisko

Czas na dodatkową misję, choć cały czas będącą częścią wątku głównego. Musisz ją ukończyć, by odblokować dalsze misje Evie i Jacoba. Udaj się do warsztatu Bella.

Po scence musisz ruszyć we wskazane miejsce, najlepiej powozem stojącym przed warsztatem. Kiedy dotrzesz do portu, włącz wzrok orła. Stań na dachu budynku naprzeciwko porwanych gangsterów i zeskocz na maszt statku. Stamtąd strzel zatrutą strzałką w ognisko i poczekaj, aż wrogowie się wykończą. Jeżeli jeden zostanie, rzuć nożem.

e5
Oszałamiające strzałki mają bardziej wybuchowy efekt, gdy strzelasz w ognisko

Uwolnij gangsterów i ponownie włącz wzrok orła. Na minimapie widzisz zielony teren, musisz tu znaleźć trzy skrzynie. Jedna jest po lewej, druga na wprost, trzecia po prawej za murem. Po drodze możesz się skradać i strzelać w ogniska strzałkami oszałamiającymi, by zatruwać wrogów.

Gdy zajrzysz do trzeciej skrzyni zacznie się scenka. Po niej pędź za statkiem. Od razu wdrap się na jakiś dach przy użyciu linki i dalej z niej korzystając przesuwaj się wzdłuż rzeki. Po jakimś czasie statek się zatrzyma, wtedy zajrzyj do skrzyni na pokładzie po pokonaniu wrogów. W walce pomogą ci twoi kompani. Następnie wracaj do Bella.

e6
Najlepszy sposób na gonienie statku to używanie linki

Misja: Śmiertelna dawka

  • Cele dodatkowe: Nie używaj broni palnej; Przerwij sesję terapii elektrowstrząsowej

Przed tobą pierwsza poważna misja z zabójstwem, wiążąca wątki Jacoba i Evie z sekwencji czwartej. Musisz zamordować Johna Elliotsona. Udaj się do punktu rozpoczęcia zadania, a po scence wdrap się na budynek.

j7
Wejdź na dach, a później przez okno

Stojąc na dachu nad oznaczonym punktem wejdź do budynku przez okno po prawej. Podejdź kawałek korytarzem, by dotrzeć do wskazanego miejsca. Po scence masz zająć się wyeliminowaniem Elliotsona. Możesz to zrobić na różne sposoby, tutaj opiszemy jeden z nich.

Podmiana ciała w kostnicy

Wyjdź przez okno, którym wszedłeś, okrąż budynek i wejdź oknem od strony ulicy. Tutaj użyj wzroku orła i prześliźnij się otworem przy podłodze, gdy nie będzie obok strażnika. Poczekaj, aż wróg podejdzie do pomieszczenia i zabij go.

j10
Nie musisz się skradać, ważne, żebyś przeżył i dotarł do piwnicy

Idź w prawo, możesz ominąć strażnika. Cały czas się skradaj. Na niższym piętrze zobaczysz dwóch lekarzy przeprowadzających terapię elektrowstrząsową. Zeskocz na dół i zabij ich. Później zejdź schodami obok do kostnicy.

Pozbądź się dwóch wrogów i podejdź do sali z ciałem. Uważając, by doktor nie patrzył - zabierz ciało i schowaj je w oznaczonym miejscu. Później sam połóż się na miejscu trupa i czekaj. W odpowiednim momencie scenki wciśnij przycisk ataku, by zakończyć zadanie.

j8
W kostnicy uważaj na lekarza, nie możesz go zabić

Teraz pozostaje tylko uciec, a więc biegnij do najbliższego punktu wyjścia (okna lub drzwi oznaczonych na mapie i ekranie). Po wydostaniu się z budynku ucieknij poza teren oznaczony na czerwono. To zakończy czwartą sekwencję. Obejrzysz parę scenek i przejdziesz do kolejnej sekwencji.

Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 5: Dama z latarnią, Pokój z widokiem, Przyjacielska rywalizacja

Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami