Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Odyseja zmierzchu, Mapa: Smutki zesłane przez los

Wykonujemy pierwszą mapę kampanii, będącą częścią opowieści Lasira.

Bohaterem kampanii jest Wysloth, elf morski, który podczas sztormu został dosłownie zmyty ze statku. W wyniku katastrofy wylądował on plaży nieznanego mu lądu. Po przejęciu kontroli nad postacią rozejrzyj się po okolicy.

Unikalna umiejętność Wyslotha sprawia, że wszystkie oddziały, które mogą otrzymać dodatkowe bonusy za walkę na statku otrzymują je także podczas walki na lądzie. Jest to szczególnie przydatna umiejętność w tej kampanii, ponieważ biernie zwiększa ona siłę kilku oddziałów.

Zadanie główne: Rozbitek

Cel: Zbadaj otoczenie

Po udaniu się w głąb lądu otrzymasz oswojonego jednorożca jako wierzchowca, który zwiększy ilość punktów ruchu Wyslotha. Idąc dalej na zachód odnajdziesz kilka neutralnych oddziałów, w tym stado Słonecznych Jeleni. Gdy się do nich zbliżysz, otrzymasz cel: Podążaj za Słonecznymi Jeleniami.

Wykonując cel Kieruj się na menhiry odnajdziesz Dananę, neutralną bohaterkę z którą możesz porozmawiać.

Danan stoi na rozstaju dróg, dlatego nie da się go przeoczyć

Po rozmowie z Dananą otrzymasz nowy cel, Podążaj za Danan do posterunku Sylvanu, a ten cel zostanie zaliczony.

Cel: Podążaj za Słonecznymi Jeleniami

Zgodnie z nazwą celu, podążaj za Słonecznymi Jeleniami. Po kilku turach pogoni, zatrzymają się one niedaleko menhira porośniętego mchem. Przyłącz jelenie do swojej armii, a następnie przyłącz armię Nimf krążących po okolicy, aby wykonać ten cel.

Cel: Kieruj się na menhiry

Po natrafieniu na pierwszy menhir podążaj ścieżką, którą wyznaczają kolejne kamienne budowle tego typu, aż w końcu dotrzesz na rozstaj dróg. Po dotarciu do rozwidlenia, cel zostanie zaliczony.

Cel: Podążaj za Danan do posterunku Sylvanu

Podążaj za Danan i razem z nią wejdź do miasta Shalwen. Gdy tylko to zrobisz, zarówno ten cel jak i całe zadanie zostaną zaliczone, a Wysloth otrzyma 1000 PD. Wierząc, że to przeznaczenie wyrzuciło Wyslotha na pobliską plażę, elfy oddają mu swoje miasto, a Danan staje się sojuszniczym bohaterem.

Zadanie główne: Zbuduj statek

Cel: Zbierz zasoby do budowy staku

Aby móc wybudować statek, musisz najpierw zebrać odpowiednią ilość zasobów. Potrzebujesz 16 sztuk drewna, 6500 złota oraz 8 sztuk rudy.

Drewno oraz ruda występują licznie na całej mapie, dlatego z zebraniem odpowiednich zapasów nie powinieneś mieć problemów. W celu zdobycia odpowiedniej ilości złota wystarczy poczekać aż przychód z miasta pokryje wszystkie koszty, powinno to zająć około 13 dni, jeżeli nie będziesz wydawać złota.

Aby zwiększyć dochód, możesz wybudować radę miasta w mieście albo przejąć kontrolę nad kopalnie złota, z których jedna znajduje się w lewym dolnym rogu mapy, a druga na północ od miasta.

Cel: Zbuduj statek i wejdź na jego pokład

Po zebraniu odpowiedniej ilości surowców udaj się wschód od miasta do znajdującej się tam stoczni. Wybuduj statek, na następnie na niego wejdź, aby wykonać ten cel.

Poprzedni cel polegający na zbieraniu surowców nie był zwykłym zadaniem przedłużającym rozgrywkę

W nagrodę za wykonanie zadania Wysloth otrzyma 2500 punktów doświadczenia oraz artefakt o nazwie Zbroja Leśnego, który będziesz mógł przenieść do następnych map tej kampanii.

Zadanie główne: Złe spojrzenie

Cel: Przepłyń przez wir i dotrzyj na drugą stronę laguny

Po wejściu na statek otrzymasz cel wpłynięcia w wir morski. Nie musisz się obawiać, nie uszkodzi oni okrętu ani nie zrani wojsk. Jest on oznaczony na mapie, dlatego powinieneś go odnaleźć bez większych problemów.

Cel: Pokonaj cyklopy

Wir przeniesie każdy statek na drugą stronę mapy. Zejdź na ląd na wschodzie i pokonaj oddział Cyklopów broniących drogi. Udaj się w głąb lądu, aż dotrzesz do fortu cyklopów. Jeżeli posiadasz już wystarczająco dużą armię, zaatakuj go.

Po wygranej walce Wysloth otrzyma po jednym punkcie Mocy, Obrony i Przywództwa.

Zadanie główne: Nowa podróż

Cel: Opuść wyspę i obierz kurs na otwarte morze

Jest to zadanie kończące przygodę na tej mapie. Jeżeli chcesz ją już opuścić, przepłyń przez skały znajdujące się w prawym górnym rogu mapy, a następnie wpłyń w nowo otwarty wir.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Odyseja zmierzchu, Mapa: Niebezpieczeństwo na morzu i wojnie.

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
PC
O autorze

Jan Dominiak

Contributor

Komentarze