Prototyp DriveClub na PlayStation VR działa w 60 FPS

Przy mniejszej liczbie aut.

Studio Evolution za zamkniętymi drzwiami prezentuje na Paris Games Week prototypową wersję wyścigowego DriveClub, włączonego na zestawie rzeczywistości wirtualnej PlayStation VR.

1

Projekt działa już natywnie w 60 klatkach na sekundę, a za pomocą reprojekcji płynność jest „sztucznie” podnoszona do 120 FPS - taka metoda zwiększania płynność jest standardem w przypadku VR.

Bazowa wersja produkcji z PlayStation 4 operuje tylko w 30 klatkach, więc konieczne były pewne uproszczenia. Odsłona na sprzęt rzeczywistości wirtualnej to tor BAC Mono w Indiach, ale z liczbą przeciwników zmniejszoną z 12 do 8 samochodów, zredukowanymi detalami oraz pogodą.

Usunięto też widok z wstecznego lusterka, ale tą kwestią deweloperzy chcą zająć się jeszcze przed premierą i być może opcję uda się przywrócić. Obecny na pokazie dziennikarz Eurogamera przyznaje, że - w połączeniu z kierownicą Thrustmaster T300 - całość prezentuje się bardzo obiecująco.

- Mamy plany na następne sześć miesięcy - mówi producent Paul Rustchynsky. - Opublikujemy więcej zawartości, aktualizacji i opcji. A DriveClub VR? Obecnie to tylko prototyp, nie wiemy jeszcze, w jakim kierunku pójdziemy. Jeśli zostanie dobrze przyjęty to myślę, że może zamienić się w coś więcej niż demo.

Poniżej zwiastun ogłoszonego i opublikowanego wczoraj samodzielnego rozszerzenia Driveclub Bikes.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami