Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wydawana przez Mojang strzelanka Cobalt opóźniona do lutego

Czas na łatanie błędów.

Dwuwymiarowa strzelanka platformowa Cobalt ukaże się dopiero w lutym przyszłego roku - ogłosiła firma Mojang.

Dotychczas zakładano, że produkcja zadebiutuje pod koniec października.

Rolę wydawcy sprawuje właśnie Mojang, firma odpowiedzialna za stworzenie popularnego Minecrafta. Pracami zajmuje się niezależne Oxeye Game Studio ze Szwecji.

Twórcy przyznają, że wszystkie elementy i tryby gry są już gotowe, ale do naprawienia zostało jeszcze sporo błędów.

„Chcemy, by każda część Cobalt - kampania, wyzwania oraz lokalne i sieciowe rozgrywki wieloosobowe - sprostały naszym oczekiwaniom, bez względu na platformę” - napisano w komunikacie.

Gra zmierza na PC (Windows, Mac, Linux), a także Xbox 360 i Xbox One. Za konwersje na konsole odpowiada studio Fatshark, twórcy między innymi Warhammer: End Times - Vermintide.

„Szczerze mówiąc nie potrzebujemy czterech miesięcy na rozwiązanie problemów, ale wydanie gry na konsoli to bardzo skomplikowana sprawa” - dodają twórcy.

„Są tu okresy premierowe, certyfikacja i całe mnóstwo spraw, o które trzeba zadbać zanim będzie można opublikować tytuł.”

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Read this next