Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Gdzie wschodzą czarne gwiazdy, Mapa: Świat trzęsie się w posadach

Przechodzimy ostatnią mapę tej kampanii.

Jest to ostatnia mapa dotycząca Malweny i Vayarona. Podobnie jak poprzednio, zaczynasz w podziemiach. Tym razem posiadasz już miasto oraz kilka okolicznych kopalń. Wrogie frakcje posiadają tylko po jednym bohaterze oraz nie posiadają miast, dlatego możesz w spokoju wybudować małe imperium.

Tym razem podziemia są pełne przeróżnych surowców oraz kopalń, z których zapewnisz sobie stałe dostawy. Szczególną uwagę zwróć na dwukierunkowe portale, które pozwalają przemieszczać się pomiędzy odległymi punktami bez zużywania punktów ruchu.

Zadanie główne: Zatoka Kła

Cel: Dotrzyj do zatoki Kła

Otrzymasz ten cel zaraz po rozpoczęciu rozgrywki. Musisz odnaleźć zatokę, w której ma swoją siedzibę organizacja Czarny Kieł. Miałeś z nią już do czynienia na poprzednich mapach kampanii.

Niebieskie promienie to tak naprawdę iluzja chroniąca drogę do zatoki

Wyjdź dowolnymi wrotami na powierzchnię, i unikając wrogich bohaterów patrolujących okolicę, udaj się na wschód mapy. Gdy tylko zbliżysz się do niebieskich promieni, otrzymasz nowy cel: Dotrzyj do Obelisków żeby odnaleźć drogę przez iluzję, chroniącą zatokę kła.

Po jego odkryciu Obelisków droga przez niebieskie promienie stanie jest przejezdna. Gdy tylko je przekroczysz, zadanie zostanie wykonane. Kontrolowany bohater otrzyma 1 000 PD, 1 punkt mocy oraz 25 Morskich Elfich Piratów.

Cel: Dotrzyj do Obelisków żeby odnaleźć drogę przez iluzję, chroniącą zatokę kła

Łącznie musisz odwiedzić trzy obeliski. Wszystkie trzy znajdują się na jednej, pionowej linii na mapie, dlatego odnalezienie ich jest banalnie proste.

Najbliższy z obelisków znajduje się tuż przy niebieskich promieniach blokujących przejście

Gdy dowolnymi bohaterami obejrzysz wszystkie trzy Obeliski, cel zostanie wykonany i będziesz mógł wrócić do wykonywania celu Dotrzyj do zatoki Kła.

Zadanie główne: Zerwany sojusz

Cel: Odwiedź wszystkie Kryjówki Złodziei

Aby rozsiać plotki, musisz odwiedzić trzy Kryjówki Złodziei, jakie znajdują się na tej mapie. Pierwsza z nich, znajduje się na wyspie na północy mapy, będącej pod wpływem Imperium. Druga kryjówka znajduje się centralnie na południu mapy.

Każda z Kryjówek Złodziei jest chroniona przez mały neutralny oddział

Trzecia z Kryjówek Złodziei znajduje niedaleko Portu Czarodziejów, kontrolującego małą wyspę w prawym dolnym rogu mapy. Ścieżka do niej prowadząca znajduje się tuż przy drugiej z kryjówek.

Cel: Odwiedź wszystkie Punkty Handlowe

Podobnie jak w przypadku Kryjówek Złodziei, tak i teraz musisz odwiedzić trzy różne Punkty Handlowe. Pierwszy z nich znajduje się na końcu małej kotliny na południu mapy, a drugi przy rzece w lewym górnym rogu mapy.

Jeżeli wcześniej nie byłeś jeszcze w pobliżu któregoś z Punktów Handlowych, on i jego okolica zostaną odkryte

Ostatni z punktów handlowych znajduje się na końcu ścieżki na północ biegnącej tuż przy niebieskich promieniach, które wcześniej blokowały drogę do zatoki.

Po ukończeniu obydwu celów, bohater otrzyma 1 punkt przywództwa oraz 1 punkt przeznaczania.

Zadanie główne: Dzień w którym umarło prawo

Cel: Zabij Merikha

Gdy minie kilka dni od ukończenia zadania Zerwany sojusz, uzyskasz powiadomienie o tym, że przeciwnicy dali się złapać w pułapkę. Udaj się w prawy górny róg z największą armią jaką posiadasz, aby zabić Merikha, jednego z przywódców porozumienia przeciwko Ostrzom Ereberosa.

Pomimo tego, że jest to część planu, walka z Merikhem nie należy do prostych

Po wygranej walce bohater, który dowodził wojskami, otrzyma 1 punkt obrony oraz 1 punkt mocy.

Zadanie główne: Piekielne sprawy

Cel: Zabij Glorię

Podobnie jak w poprzednim zadaniu, musisz zabić bohatera zwabionego w pułapkę. Znajdziesz go w małym kręgu na południe od zatoki Kła.

Pokonanie Glorii stanowi nie lada wyzwanie, ponieważ posiada ona znacznie większą armię od Merikha. Gdy tylko ją pokonasz, zadanie zostanie wykonane, a zwycięski bohater otrzyma po jednym punkcie Magii i Ducha.

Zadanie główne: Samotny biskup

Cel: Zabij Wilhelma

Po zabiciu Merikha i Glorii udaj się w centrum mapy na powierzchni. Gdy tylko tam dotrzesz, okaże się że Malwena, widząc szaleństwo w oczach Vayarona, postanawia mu się sprzeciwić. Dochodzi do walki pomiędzy głównymi bohaterami tej kampanii.

Po dotarciu na miejsce zauważysz, że tuż obok celu stoi Malwena, pomimo tego że nie wydałeś jej takiego rozkazu

Grając jako Vayaron i dysponując wcześniej zebraną armią musisz pokonać Malwenę z ogromną armią. Walka będzie tym trudniejsza, im większy ma ona poziom oraz im więcej artefaktów posiada.

Gdy tylko wygrasz bitwę, kampania zostanie ukończona. Obejrzysz też krótki filmik, podczas którego Jorgen podsumuje wszystkie wnioski, jakie można wyciągnąć z opowiedzianej przez niego historii.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Gdzie wschodzą czarne gwiazdy, Mapa: Świat trzęsie się w posadach.

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
PC
O autorze

Jan Dominiak

Contributor

Komentarze