Activision otworzyło oddział firmy poświęcony e-sportowi. Szefami zostali Steve Bornstein (dawniej w ESPN) oraz Mike Sepso (MLG).

1
Liga Call of Duty to 3 mln w puli nagród

Choć szczegóły są obecnie skąpe, to taki duet na pewno gwarantuje sporo doświadczenia. Amerykański wydawca chce zapewne skorzystać na gwałtownym rozwoju „elektronicznego sportu”.

„W ubiegłym roku Activision Blizzard stworzyło produkcje rozrywkowe oglądane i grane przez 150 milionów osób, przez ponad 13 miliardów godzin” - chwali się Bornstein.

„Wierzę, że e-sport rzuci wyzwanie największym sportom tradycyjnym pod względem przyszłych możliwości, a reklamy, sprzedaż biletów, licencje, sponsoring czy gadżety oferują ogromne szanse wzrostu w tej raczkującej branży.”

W katalogu Activision Blizzard nie brakuje pozycji, które świetnie nadają się do wykorzystania w zmaganiach profesjonalnych graczy: Call of Duty, StarCraft, Hearthstone czy Heroes of the Storm już teraz cieszą się sporym zainteresowaniem.

Krótka przerwa? Zobacz także:

Reklama

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały