Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bohemia ogłasza plany na dalszy rozwój strzelanki Arma 3

Trzy rozszerzenia.

Studio Bohemia Interactive pochwaliło się, że na całym świecie sprzedano już ponad 2 miliony egzemplarzy realistycznej strzelanki Arma 3. Ujawniono także plany na dalszy rozwój produkcji.

Edytor map w 3D

Jak ujawnia dyrektor kreatywny Jay Crowe, deweloperzy z Czech zamierzają wydać dwie większe aktualizacje, a następnie większy dodatek.

Jeszcze w listopadzie gracze otrzymają Nexus Update, „koncentrujący się na dopracowaniu bazowych funkcji i systemów sieciowych” - napisano na oficjalnej stronie.

Mowa tu o „znacznych usprawnieniach” w modułach wytrzymałości i zmęczenia, wyposażeniu ochronnymi i nie tylko. W planach jest też rozbudowanie trybu End Game.

Razem z Nexus Update zadebiutują także podwaliny systemu Arma 3 Units, umożliwiającego - z poziomu przeglądarki - zarządzanie i dołączanie do grup.

Kolejna aktualizacja nosi tytuł Eden Update i ukaże się na początku przyszłego roku. Tutaj największą nowością jest rozszerzenie możliwości edytora o opcję modyfikowania map bezpośrednio w trzech wymiarach.

Drugi kwartał przyszłego roku to większy dodatek o nazwie kodowej Arma 3 Apex. Deweloperzy dodadzą 100 kilometrów kwadratowych mapy Tanoa, prezentowanej już na targach E3.

W planach jest też kampania dla fanów kooperacji, nowe pojazdy, bronie i postacie. Twórcy stawiają na nieco futurystyczne wyposażenie, z samolotami pionowego startu i lądowania włącznie.

Arma 3 to realistyczny symulator współczesnego pola walki. Produkcja debiutowała we wrześniu 2013 roku. Koncentruje się na zmaganiach sieciowych, ale oferuje także kampanię dla pojedynczego gracza.

Zobacz na YouTube

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

ARMA 3

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze