Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - Poradnik do dodatku

Opis przejścia, wszystkie zadania i rynsztunek.

Witajcie w poradniku i solucji do pierwszego dodatku dla Wiedźmina 3, zatytułowanego Serca z Kamienia. Znajdziecie tutaj kompletny opis przejścia zadań głównych, wszystkich misji pobocznych oraz oczywiście sekretów, w tym miejsce na zdobycie schematów nowego wiedźmińskiego rynsztunku.

Serca z Kamienia to zupełnie nowa opowieść z Geraltem w roli głównej. W ciągu niecałych dziesięciu godzin wykonujemy kolejne, zróżnicowane zadania fabularne, a także kilka zadań pobocznych.

Zobacz także nasz poradnik do podstawowej wersji Wiedźmina 3 - to obszerny, darmowy i kompletny przewodnik, dzięki któremu wykonasz wszystkie zadania i odnajdziesz wszystkie sekrety. Jeśli myślisz, że odnalazłeś i wykonałeś już wszystkie zadania poboczne, sprawdź także tę listę. Jeśli ukończyłeś już pierwszy dodatek, możesz zerknąć na nasz poradnik do dodatku Wiedźmin 3: Krew i Wino.

Opis przejścia wątku głównego

Zobacz, jakie przygody i wyzwania czekają na Geralta tym razem.

Zadania dodatkowe i nie tylko

Bo nie samym wątkiem głównym człowiek żyje.

Rynsztunek

Dodatek zaoferował dwa nowe rynsztunki. Pierwszy z nich to rynsztunek cechu Żmii - jednak trzeba być uważnym, by nie przeoczyć szansy na zdobycie schematów. Drugi to rynsztunek ofirski w ramach zadania poszukiwawczego.