Twórcy ReCore zapowiadają kosmiczną strzelankę Dead Star

Z pojedynkami 10 vs 10.

Studio Armature z Teksasu zapowiedziało nową produkcję - kosmiczną strzelankę Dead Star.

Dead Star
Jest kolorowo

Produkcja stawia na klasyczne mechanizmy, reprezentując gatunek określany jako shoot 'em up. Gracz kontroluje statek kosmiczny, rozprawiając się z przeciwnikami w lokacjach 2D.

Innowacją w Dead Star są losowo generowane mapy, ze stacjami do przejęcia i rozbudowania, zagrożeniami naturalnymi do ominięcia i sekretami do odkrycia.

Ważnym elementem produkcji będą zmagania wieloosobowe, toczone drużynowo w dwóch dziesięcioosobowych zespołach.

Nie zabraknie różnych statków kosmicznych do wyboru, każdy z własnymi charakterystykami i możliwościami. Odblokujemy też kolejne skórki i ulepszenia.

Premiera na początku przyszłego roku, na PC i PlayStation 4.

Założone w 2008 roku Armature Studio ma w dorobku tylko jedną własną produkcję - platformowe Batman: Arkham Origins Blackgate.

Firma specjalizuje się w konwersjach gier innych producentów, a ostatnio współpracuje z niezależnymi deweloperami z Japonii, tworząc ReCore na Xbox One (producent: Keiji Inafune) oraz Bloodstained: Ritual of the Night na PlayStation Vita i Wii U (producent: Koji Igarashi).

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami