Hearthstone - Czarna Góra - Iglica Czarnej Góry (Blackrock Spire)

Bossów ciąg dalszy.

Trzeci Rewir Czarnej Góry przed nami. To kolejne wyzwania i spotkania z bossami. Przywitajcie Nadzorcę Omokka, Generała Drakkisata oraz Rwija Czarnorękiego.

Nadzorca Omokk (Highlord Omokk)

h1
JA WALIĆ! - za tę kwestię Hulk do tej pory procesuje się z Omokkiem

JA WALIĆ! (ME SMASH) to moc specjalna pierwszego bossa. Jej aktywacja (koszt 1 many) powoduje zniszczenie naszego losowego, rannego stronnika. Omokk posiada standardową pulę 30 punktów zdrowia. Na poziomie heroicznym otrzymuje on dodatkowo 15 punktów pancerza, a jego moc kosztuje 0 many (co oznacza jej automatyczną aktywację w każdej turze).

Karty w talii bossa

Stronnicy:

  • Elfia łuczniczka (Elven Archer)
  • Grubiański sierżant (Abusive Sergeant)
  • Okrutny nadzorca (Cruel Taskmaster)
  • Zbieracz łupów (Loot Hoarder)
  • Ogr mięśniak (Ogre Brute)
  • Szaman Kafardunów (Dunemaul Shaman)
  • Ogrzy mag (Ogre Magi)
  • Ogr ninja (Ogre Ninja)
  • Ogr Mogor (Mogor the Ogre)
  • Ogr z Głazograbnych (Boulderfist Ogre)

Zaklęcia:

  • Ogniste Serce (Flameheart)
  • Szarża (Charge)
  • CZAS WALIĆ! (TIME FOR SMASH)

W rozgrywce z Omokkiem główna zasada brzmi - kiedy tylko można, atakować bohatera. Boss ma paskudny zwyczaj dodawania sobie pancerza kiedy tylko można. W pewnym momencie może się okazać, że potrafi po prostu przetrzymać obrażenia i dobrnąć do późnej fazy gry. Dlatego najlepszym sposobem jest jak najszybsze zapełnienie naszej strony stołu minionami i ciągłe nękanie Omokka. Przydatna w tym może być klasa maga dzięki dużemu wachlarzowi zaklęć bojowych (którymi w prosty sposób można pozbywać się stronników przeciwnika).

Pokonanie pierwszego przeciwnika wzbogaci naszą kolekcję kart o Ognistego furiata (Core Rager). Jest to karta o koszcie 4 many dla Łowcy o statystykach 4/4, która posiada Okrzyk bojowy dodający do tego stronnika przy przyzwaniu +3/+3 w sytuacji, gdy gracz ma pustą rękę.

Generał Drakkisat (General Drakkisath)

h2
Drakkisat wszędzie kieruje swoje Intensywne spojrzenie...

Umiejętność specjalna Generała, Intensywne spojrzenie (Intense Gaze), wprowadza niestandardowe zasady rozgrywki. Ta moc pasywna powoduje, że wszystkie karty kosztują 1 punkt many, a gracze mają limit 1 punktu many. Na poziomie normalnym przeciwnik posiada 50 punktów zdrowia, które na heroicznym zostaje wzbogacone o 30 pancerza. Na wyższym poziomie trudności posiada również 2 punkty many do dyspozycji (gracz nadal dysponuje 1 punktem).

Karty w talii bossa

Stronnicy:

  • Leeroy Jenkins
  • Ogr z Głazograbnych (Boulderfist Ogre)
  • Drakonid miażdżyciel (Drakonid Crusher)
  • Wulkaniczny smokowiec (Volcanic Drake)
  • Bestia (The Beast)
  • Ogr Mogor (Mogor the Ogre)
  • Wojenny golem (War Golem)
  • Ognisty ogar (Core Hound)
  • Troggzor Zieminator (Troggzor the Earthinator)

Zaklęcia:

  • Rozkaz Drakkisata (Drakkisath's Command)
  • Kula ognia (Fireball)
  • Starcie umysłów (Mindgames)
  • Bójka (Brawl)
  • Fala płomieni (Flamestrike)
  • Wypaczona Otchłań (Twisting Nether)

Broń:

  • Ukąszenie Śmierci (Death's Bite)

W tej walce nasza talia musi być wypełniona najsilniejszymi minionami bez względu na koszt (i tak nie ma to znaczenia z powodu umiejętności pasywnej Generała). Możecie wypełnić deck kartami legendarnymi oraz kartami kosztującymi co najmniej 7 punktów many. Co do zaklęć - najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie wszelkich czarów do kontroli minionów: zamrożenia, cofnięcia stronnika na rękę przeciwnika, przejęcia kontroli nad minionem etc.

Za zwycięstwo z Drakkisatem gracz otrzymuje Smoczego towarzysza (Dragon Consort). Ten stronnik za koszt 5 many posiada statystyki 5/5. Jego mocą specjalną jest Okrzyk bojowy powodujący, że następny Smok zagrany przez gracza kosztuje 2 mniej many.

Rwij Czarnoręki (Rend Blackhand)

h3
Rwij aż się rwie do bitki!

Kolejny boss, kolejne... moce. Rwij posiada ich aż cztery, a ich zmiana następuje po użyciu talentu klasowego przez przeciwnika. Lista umiejętności i ich koszt many:

  • Otwarcie wrót (Open the Gates) / 2 many - przyzwane zostają trzy Pisklęta 1/1
  • Dawna Horda (Old Horde) / 2 many - przyzwane zostają dwa Orki 1/1 z Prowokacją
  • Czarnoskrzydły (Blackwing) / 1 many - przyzwany zostaje Drakanin 3/1
  • Zejście (Dismount) / 4 many - przyzwany zostaje Gyth 8/4

Na heroicznym HP wroga nie ulega zmianie, lecz otrzymuje on dodatkowe 15 punktów pancerza. Zmiana w mocach specjalnych dotyczy statystyk przyzywanych stronników przez bossa - tutaj Pisklęta mają 2/2, Drakanin 5/4, Orki 2/2, a Gyth 8/8.

Karty w talii bossa

Stronnicy:

  • Smocze jajo (Dragon Egg)
  • Pisklę Zmierzchu (Twilight Whelp)
  • Technik Czarnoskrzydłego (Blackwing Technician)
  • Smokowiec zmierzchu (Twilight Drake)
  • Lazurowy smokowiec (Azure Drake)
  • Plugawiciel (Blackwing Corruptor)
  • Smoczy towarzysz (Dragon Consort)
  • Wulkaniczny smokowiec (Volcanic Drake)
  • Drakonid miażdżyciel (Drakonid Crusher)
  • Onyxia

Zaklęcia:

  • Zemsta (Revenge)
  • Amok (Rampage)
  • Zabójczy cios (Mortal Strike)
  • Smocze zionięcie (Dragon's Breath)

Rwij bardzo polega na swoich mocach specjalnych w przyzywaniu stronników na stół. Z tego powodu główne założenie tej rozgrywki zakłada kontrolę jego stronników od początku meczu. Trzeba mieć na uwadze, że boss zawsze rozpoczyna z mocą Otwarcie wrót. Dlatego na początku warto posiadać miniona, który poradzi sobie z Pisklętami (np. Wkurzotron) albo zaklęcie do wyczyszczenia (np. Tajemna eksplozja). Jeśli od pierwszych tur przejmiemy kontrolę nad stołem, wygrana będzie w kieszeni. Bardzo dobrze sprawdzi się tutaj klasa Maga z zaklęciami bojowymi lub Łowca ze swoimi pułapkami. Skomponujcie agresywną talię, zawierającą dużo minionów z Okrzykiem bojowym lub Agonią z cechą zadawania obrażeń stronnikom.

Wygrana gracza z ostatnim bossem nagradza Smoczym jajem (Dragon Egg). Ten tani stronnik (koszt 1 many) nie należy do ofensywnych minionów (statystyki 0/2). Jednak posiada interesującą umiejętność - za każdym razem gdy zostanie zraniony, po stronie gracza pojawi się Pisklę 2/1. Ponadto, zwycięstwo w ostatnim rewirze oznacza ukończenie całego skrzydła. Otrzymujemy więc legendarnego stronnika Rwija Czarnorękiego. Za koszt 7 many na stół możemy wystawić miniona o statystykach 8/4. Jego moc specjalna czyni z niego „must have” w każdym smoczym decku - jeśli w dłoni gracz ma Smoka, położenie na stole Rwija pozwala zniszczyć wybranego legendarnego stronnika.

Powrót do poradnika: Hearthstone - Poradnik, Solucja

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami