Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Wapienie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza, złomowe palety

Opis przejścia i sekrety w obozach: Wielkie Ostrze, Krwawa Plaża, Smukły Kanion, Palcowzgórze na terytorium Krwistobrodego.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Wapienie, położonym w północnej części terytorium Krwistobrodego. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia, ekipę rozpoznawczą, złomowe palety i strzępki historii.

Mapa - Wapienie: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Wielkie Ostrze
  • O2 - Obóz Krwawa Plaża
  • O3 - Obóz Smukły Kanion
  • O4 - Obóz Palcowzgórze

Obóz Wielkie Ostrze (O1)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #9

Obronę przedpola obozu stanowi spora ilość snajperów i wieżyczek ogniowych. Rura, z której wylatuje ogień, może zostać szybko zneutralizowana przez zniszczenie zbiornika z paliwem, który jest na górze na lewo od bramy. Zamiast przez główną bramę, możesz dostać się do obozu przez któreś z bocznych przejść - w tym celu musisz wcześniej, np. harpunem, zrzucić na dół drabinę.

Z władcą obozu, Doopo Leezem, walczy się podobnie, jak z innymi przeciwnikami tego typu. Utrzymuj dystans, unikaj szarż, a kiedy przeciwnik będzie po nich skołowany atakuj. Staraj się ustawiać blisko ognia, dzięki czemu przy odpowiednim uniku spowodujesz, że wróg stanie w płomieniach.

Insygnia (1/4) - na wieżyczce na lewo od głównej bramy. Możesz je szybko zniszczyć np. strzelając z harpuna.


Złom (1/9) - na tej samej wieżyczce, co insygnia #1. Możesz się do niej dostać zrzucając w wieżyczce naprzeciwko drabinę (np. harpunem), a potem wchodząc na górę i obchodząc teren.


Złom (2,3/9) - z prawej strony drugiego placu w bazie. Jedną część złomu znajdziesz za metalową ścianą z prawej, a drugą w tej samej lokacji, ale z lewej (do otworzenia skrzyni potrzebujesz łomu).


Złom (4/9) - po przejściu przez kontener, z którego na początku obozu wybiegną wrogowie, skieruj się w lewo i spójrz w prawo. Złom leży przed placem z wrzaskunem.


Insygnia (2/4) - z prawej po skosie od wrzaskuna.


Złom (5/9) - z prawej strony placu z wrzaskunem są drzwi, które można wyważyć. Za nimi znajdziesz kolejną partię złomu.


Insygnia (3/4) - z lewej strony placu z wrzaskunem stoi długi kontener. Obejdź go i udaj się na jego koniec, gdzie na ścianie znajdziesz insygnia.


Strzępek historii (1/1) - za placem z wrzaskunem wejdź na górę po drabinie i skieruj się w prawo. W lokacji przed sobą znajdziesz leżącą na ziemi pocztówkę.


Złom (6/9) - na prawo od strzępka historii, przy drzwiach.


Złom (7/9) - po przejściu przez zwodzony most idź przed siebie, aż dotrzesz do worków, przy których znajdziesz złom.


Insygnia (4/4), Złom (8/9) - patrząc od złomu #7 rusz przed siebie. Za zakrętem trafisz na kolejny złom oraz drzwi z prawej otwierane łomem. Za nimi natkniesz się na insygnia.


Złom (9/9) - z lewej strony pomieszczenia, gdzie znajdują się insygnia #4.


Obóz Krwawa Plaża (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #2, Złom #8

Obóz jest broniony przez kilka wieżyczek ogniowych oraz rurę również ziejącą ogniem. Zbiornik do niej znajduje się na lewo od wejścia, w jej pobliżu stoi snajper. Alternatywne wejście znajdziesz za skałami, na lewo od bramy.

Po dotarciu do środka twoim celem będzie zniszczenie 8 zbiorników.

  • 1 - pierwszy jest na lewo od beczki z paliwem dla rury ogniowej - celny strzał z rakietnicy załatwi sprawę.
  • 2,3,4 - na placu z wrzaskunem. Jeden jest w centrum lokacji, a dwa z lewej strony.
  • 5 - na lewo od wejścia na plac z wrzaskunem. Aby się do niego dostać musisz wspiąć się na podwyższenie.
  • 6,7 - w dalszej części obozu, po przejściu przez budynek trafisz na plac z przeciwnikami. W narożniku z prawej są dwa zbiorniki.
  • 8 - z lewej strony placu.

Złom (1/8) - po wejściu przez główną bramę wejdź na górę po schodach i spójrz w lewo.


Insygnia (1/2) - nad placem z wrzaskunem wisi kontener. Insygnia są na jego drzwiach.


Złom (2/8) - przejdź na prawą stronę placu z wrzaskunem i zniszcz drzwi z lewej, prowadzące do dalszej części obozu. Za narożnikiem z prawej natkniesz się na skrzynię.


Strzępek historii (1/1) - po wejściu na górę budynku (patrz złom #2), spójrz w prawy narożnik balkonu przed tobą.


Złom (3/8) - w dalszej części budynku (patrz strzępek historii #1), na prawo od drzwi, które trzeba wyważyć.


Złom (4/8) - przy schodach, na prawo od złomu #3.


Insygnia (2/2), Złom (5,6/8) - po opuszczeniu budynku trafisz na plac z przeciwnikami. Dwa fragmenty złomu leżą z lewej, a z prawej na podwyższeniu są insygnia.


Złom (7/8) - na tym samym placu, co poprzednie sekrety. Skrzynia leży nieco bardziej z lewej strony.


Złom (8/8) - na prawo od złomu #6, przy schodach.


Obóz Smukły Kanion (O3)

Sekrety: Insygnia #6, Złom #10, Ekipa rozpoznawcza #1

Po dotarciu na miejsce rozpraw się z wieżyczkami i zniszcz zbiornik z lewej strony od wejścia. Następnie przejdź przez most, wejdź do jaskini i rozpocznij walkę z ludźmi Zgniłozęba. W sumie musisz wyeliminować 32 wojowników.


Insygnia (1/6) - po wejściu wewnątrz jaskini i rozprawieniu się z pierwszymi rywalami skieruj się na podwyższenie z lewej. Insygnia wiszą na górze ściany z prawej.


Złom (1/10) - po dotarciu do rozległego obszaru z przepaścią udaj się w lewo i przejdź przez most. Załatw wrogów na placu z wrzaskunem i wejdź do kontenera z lewej. Złom znajdziesz pod schodami.


Ekipa rozpoznawcza (1/1), Złom (2/10) - patrząc od złomu #1, wejdź na górę po schodach, a obydwa elementy znajdziesz na ziemi z lewej.


Insygnia (2/6) - na drewnianej ścianie przy schodach, na prawo od dwóch poprzednich znajdziek.


Złom (3/10) - z prawej strony placu z wrzaskunem jest budynek. Wyważ do niego drzwi i spójrz w prawo (z lewej strony jest most prowadzący do obozu po drugiej stronie przepaści).


Złom (4/10) - z prawej strony placu z wrzaskunem, w narożniku, są drzwi, które zniszcz kanistrem (znajdziesz go w baraku z lewej). Złom będzie za drabiną z prawej.


Złom (5/10) - patrząc od złomu #4 - wejdź na górę po dwóch drabinach i kontynuuj, aż dotrzesz na piaszczysty plac z lewej. Na lewo od wejścia są drzwi, które otwórz łomem. Złom będzie z lewej strony.


Insygnia (3/6) - stań przed przejściem na plac i spójrz w górę. Insygnia będą nad tobą.


Złom (6/10) - na prawo od piaszczystego placu jest pomieszczenia z drzwiami, które wyważ. Przejdź przez most i załatw wrogów na placu z drugim wrzaskunem. Następnie weź kanister i wysadź w powietrze drzwi do budynku z prawej. Za nimi znajdziesz złom.


Insygnia (4/6) - w tym samym pomieszczeniu, co złom #6, tylko nad przejściem z prawej strony.


Złom (7/10) - przejdź przez wymalowany na kolorowo tunel za placem z drugim wrzaskunem, po czym wejdź do budynku przed sobą i spójrz w lewo.


Złom (8/10) - Patrząc od złomu #7, zeskocz na dół. Skrzynia będzie z lewej.


Insygnia (5/6) - zeskocz z budynku na plac z trzecim wrzaskunem. Po walce udaj się na drewniany pomost z prawej i spójrz na budynek z prawej.


Złom (9/10) - z prawej strony placu z trzecim wrzaskunem jest budynek, do którego wejdziesz po wyważeniu drzwi. Kiedy to zrobisz udaj się do pokoju z prawej.


Insygnia (6/6), Złom (10/10) - z lewej strony placu z trzecim wrzaskunem jest budynek, do którego dostaniesz się po wyważeniu drzwi. W środku z prawej znajdziesz złom, a na górze za mostem z lewej insygnia.


Obóz Palcowzgórze (O4)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złomowe palety #1, Ekipa rozpoznawcza #1, Złom #11

Po dotarciu na miejsce wyeliminuj obronę przedpola i zdecyduj czy chcesz wejść do obozu główną bramą czy alternatywnym wejściem. W drugim przypadku udaj się w lewo i wejdź na górę po półkach skalnych, pomalowanych żółtą farbą. Po dostaniu się do środka wyeliminuj 25 wrogich wojowników.


Strzępek historii (1/1) - po wejściu do obozu przez główne wejście wskocz na wrak statku przed sobą i wejdź do kabiny.


Insygnia (1/4), Złom (1,2/11) - po wejściu do bazy udaj się w lewo i wyważ kopniakiem drzwi. Rusz przed siebie, a po chwili dojdziesz do lokacji, gdzie z prawej strony odnajdziesz dwie skrzynie ze złomem, a z lewej insygnia.


Insygnia (2/4) - wyważ drzwi z lewej i obejrzyj się za siebie, patrząc na skałę w górze.


Złom (3/11) - po znalezieniu się na zewnątrz zacznij kierować się w prawo. Przed sobą zobaczysz wrzaskuna podwieszonego do dźwigu, a przy ścianie z prawej skrzynię ze złomem.


Insygnia (3/4) - kontynuuj ścieżką pod górę (patrząc od złomu #3), po czym wyważ drzwi. Trafisz do części obozu z kilkoma budynkami. Wejdź do tego z prawej i spójrz na ścianę na prawo od wanny.


Złom (4/11) - w tej samej lokacji, co insygnia #3, ale w kolejnym budynku z prawej.


Złom (5/11) - wyważ drzwi na końcu lokacji (patrząc od złomu #4), a trafisz do miejsca z kilkoma dźwigami przy krawędzi. Złom znajdziesz pod dachem z prawej.


Złom (6/11) - za deskami na lewo od złomu #5.


Złom (7,8/11) - w lokacji z dźwigami, z lewej strony. Jedna skrzynia jest pod dachem, a druga na lewo od przepaści z lewej.


Złomowe palety (1/1), Ekipa rozpoznawcza (1/1), Złom (9,10/11) - z lewej strony lokacji, na górze schodów, znajdziesz drzwi, które wyważ. Następnie wyrusz ścieżką na szczyt góry, gdzie we wnętrzu okrągłej budowli znajdziesz wszystkie elementy.


Insygnia (4/4) - patrząc od okrągłego budynku, wróć na pustynną ścieżkę, którą doszedłeś na szczyt i skorzystaj z linki z prawej. Zjedziesz w ten sposób na teren z wrzaskunem i przeciwnikami. Insygnia są na metalowym ogrodzeniu, za którym pali się ogień.


Złom (11/11) - na prawo od insygniów #4 jest budynek stojący przy krawędzi. Wyważ drzwi i podnieś złom przed tobą.

Następnie: Mad Max - Cadavanaugh, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Read this next