Mad Max - Misja 13: Ku Glorii

Odnajdujemy porwaną dziewczynkę.

W celu rozpoczęcia tej misji musisz udać się do północno wschodniego fragmentu terytorium Wydm. Po dotarciu do zwłok opiekuna dziecka, zacznij kierować się po śladach opon na wschód. Na miejscu przebij się przez bramę taranując ją.

Odnalezienie Glorii

Po znalezieniu się w środku zacznij jechać przed siebie, aż dotrzesz do przejścia z prawej. Zanim z niego skorzystasz warto uzupełnić manierkę wodą. Przejdź przez przejście i zacznij schodzić na dół szybu windy. W pewnej chwili wejdź na górę, a na korytarzu przejdź w prawo i kontynuuj schodzenie na dół w kolejnym szybie.

036

W końcu dotrzesz do miejsca, gdzie włączy się animacja, a bohater zeskoczy na dół. Zacznij iść przed siebie. Po chwili odjedzie Chumbucket, a ty kontynuuj swoją podróż. Po dotarciu do klatki schodowej wejdź na górę i wejdź do pomieszczenia, gdzie staw czoła kilku Szakalom (obrazek powyżej).

Po walce podejdź do dziury i zacznij rozmowę z dzieckiem, które powie ci o Glorii znajdujące się jeszcze niżej. Przejdź w prawo i wyważ drzwi z żółtą farbą. Teraz musisz przeszukać trzy dziury na parkingu, które są oznaczone zielonymi kropkami. Schodź do nich po kolei i wchodź w interakcję z otworami, jakie tam znajdziesz.

037

Po przeszukaniu dwóch dziur zawali się przejście. Skieruj się wtedy w stronę zielone znacznika i przeszukaj następny tunel. Będziesz musiał go obejść korzystając z wąskiego przejścia z lewej (obrazek powyżej). Kiedy to uczynisz podejdź do metalowej skrzyni, gdzie znajdziesz dziewczynkę.

Po rozmowie zacznij kierować się z nią w stronę wyjścia z lewej. Po przejściu do kolejnej lokacji zostaniesz zaatakowany przez oddział Szakali, w tym przez silnego Szpicę. Zanim przystąpisz do walki z nim samym warto nieco przerzedzić szeregi słabszych rywali.

038

Jak zwykle w walce z bossami przede wszystkim skup się na wykonywaniu uników w momencie szarży, po czym doskakuj i atakuj wroga, kiedy jest oszołomiony. Po wyeliminowaniu pierwszej fali wrogów, zaatakują cię następni. Jeden z nich będzie posiadał broń białą, która może znacznie ułatwić ci rozprawienie się ze Szpicą (obrazek powyżej).

Ucieczka przed Szakalami

Kiedy skończysz potyczkę wróć do Glorii i wsadź ją do auta Szakali. Usiądź za jego kierownicą i zacznij jechać przed siebie, aż dotrzesz na powierzchnię. Tutaj wpadniesz prosto w pułapkę zastawioną przez pojazdy rywali.

039

Zacznij jechać przed siebie, a rywali siedzących ci na ogonie obrzucaj minami (obrazek powyżej). Tych, którzy cię wyprzedzą lub będą próbować zajeżdżać drogę, najlepiej jest taranować bokiem. W pewnej chwili powinieneś zostawić za sobą pościg lub zniszczyć goniące cię pojazdy. Kiedy to nastąpi skieruj się do Klasztoru Smażyciela, gdzie misja zakończy się.

Następnie: Mad Max - Misja 14: Wszystko stracone

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami