Hearthstone - Czarna Góra - Ognista Czeluść (Molten Core)

Bossowie drugiego rewiru Czarnej Góry.

Przed wami druga część przygody w Czarnej Górze. Tym razem przyjdzie zmierzyć się z czterema bossami. Poniżej opisujemy najlepszy sposób na pokonanie każdego z nich.

Garr

h1
Garr zazwyczaj zachowuje kamienny spokój

Moc specjalna pierwszego przeciwnika to Puls magmy (Magma Pulse). Jest to umiejętność za 1 punkt many, która uruchamia się automatycznie na początku tury Garra. Jej aktywowanie powoduje zadanie 1 punktu obrażeń wszystkim stronnikom na stole. Boss posiada na poziomie normalnym standardową pulę 30 punktów zdrowia, natomiast na heroicznym wartość wzrasta do 45. Moc specjalna pozostaje bez zmian.

Karty w talii bossa

Stronnicy:

  • Żarzyciel (Flamewaker)
  • Wyzwolony żywiołak (Unbound Elemental)
  • Niszczyciel Ogniostraży (Fireguard Destroyer)
  • Krasnolud z Czarnorytnych (Dark Iron Dwarf)
  • Miotacz toporów (Axe Flinger)
  • Obłąkany bombiarz (Madder Bomber)
  • Żywiołak ognia (Fire Elemental)
  • Ognisty ogar (Core Hound)
  • Wulkaniczny drzewion (Volcanic Lumberer)

Zaklęcia:

  • Kruszyskalny oręż (Rockbiter Weapon)
  • Wstrząs lawy (Lava Shock)
  • Znak ostępów (Mark of the Wild)
  • Kamieniowanie (Rock Out)
  • Żądza krwi (Bloodlust)

Rozgrywka z pierwszym przeciwnikiem obraca się wokół mocy specjalnej Garra i Sługami Ognia (Firesworn). Od początku bitwy stół po stronie bossa będzie zapełniony wspomnianymi stronnikami o statystykach 0/5. Posiadają Agonię zadającą 1 punkt obrażeń naszemu bohaterowi za każdego Sługę, który zginął w aktualnej turze. W związku z tym pojawiają się kilka problemów:

  • Jeśli ich zostawimy i nie zdążymy zabić Garra w ciągu 4 tur, zginiemy.
  • Nie możemy pozbyć się ich wszystkich naraz.
  • Garr posiada zaklęcia, którymi może wzmocnić swoje miniony lub zaatakować nasze (nie wspominając o jego mocy specjalnej).
  • Poprzez Kamieniowanie przeciwnik może przyzwać Sługi Ognia oraz.
  • Posiada jeszcze innych stronników w zanadrzu. Najprostszym rozwiązaniem w tej walce jest zagranie Kapłanem wyposażonym w karty z Wyciszeniem oraz mogące przejąć kontrolę nad przeciwnikiem.

Za zwycięstwo z Garrem otrzymamy kartę dla Druida - Druidkę Płomieni (Druid of the Flame). Jest to stronnik o koszcie 3 many, który przy rzuceniu na stół daje graczowi wybór przemienienia go w miniona o statystykach 2/5 lub 5/2. Karta stanowi dobry dodatek do każdej talii Druida ze względu na elastyczność i możliwość wyboru między ofensywą a defensywną z uwzględnieniem sytuacji na stole.

Garr

h2
Wydaj całą manę, albo przygotuj się na mały armageddon

Kolejny boss posiada umiejętność specjalną Wybuch many (Ignite Mana). Moc przeciwnika aktywuje się automatycznie (przy koszcie 0 many), jednak tylko pod pewnym warunkiem. Bohater gracza otrzyma 5 punktów obrażeń (na heroicznym aż 10 obrażeń), jeśli pozostanie choćby jeden niewydany punkt many. Geddon na poziomie normalnym posiada 30 zdrowia, jednak na heroicznym wartość wzrasta do 50, a do tego zyskuje 50 punktów pancerza.

Karty w talii bossa

Stronnicy:

  • Płomienny chochlik (Flame Imp)
  • Żarzyciel (Flamewaker)
  • Szef chochlików (Imp Gand Boss)
  • Wulkaniczny furiat (Magma Rager)
  • Niszczyciel Ogniostraży (Fireguard Destroyer)
  • Żywiołak ognia (Fire Elemental)
  • Ognisty olbrzym (Molten Giant)

Zaklęcia:

  • Wstrząs lawy (Lava Shock)
  • Eksplozja lawy (Lava Burst)
  • Żywa bomba (Living Bomb)
  • Ogniste Serce (Flameheart)

Walka z Baronem wymaga przede wszystkim przemyślanego zużywania punktów many. W żadnej turze, jeśli to tylko możliwe, trzeba zawsze zużyć wszystkie kryształy. W przeciwnym razie przeciwnik będzie atakować gracza bez przerwy. Z tego powodu talia musi być zbudowana rozważnie, z myślą o koszcie kart. Jeśli chcecie, możecie zagrać talią typu Rush, by zasypać stół swoimi stronnikami. Musicie też posiadać karty z możliwością Wyciszania do skontrowania zaklęcia Żywa bomba.

W nagrodę za pokonanie Geddona otrzymujemy kartę Technik Carnoskrzydłego (Blackwing Technician). Za koszt 3 many możemy przyzwać na pole bitwy stronnika o statystykach 2/4. Minion posiada Okrzyk bojowy - otrzymuje +1/+1, jeśli gracz posiada w ręce smoka. Technik stanowi obowiązkowy element każdej talii opartej na smokach.

Majordomus Egzekutus (Majordomo Executus)/Ragnaros Władca Ognia (Ragnaros the Firelord)

h3
Majordomus jest typowym „cwaniaczkiem” - mocny w gębie, ale do bitki woła większego kolegę

Rozgrywka z ostatnim bossem drugiego rewiru podzielona jest na dwie części. W pierwszej gramy przeciwko Majordomusowi Egzekutusowi, który wykorzystuje moc specjalną Majordomus (The Majordomo). Kosztem 2 many przeciwnik przyzywa Żarzyciela Akolitę (Flamewaker Acolyte) o statystykach 1/3.

Po pokonaniu Majordomo, pojawia się Ragnaros o umiejętności specjalnej GIŃ, ROBAKU! (DIE, INSECT!) - za 2 many zadaje 8 punktów obrażeń losowej postaci po naszej stronie.

Majordomus na poziomie normalnym posiada 30 zdrowia, a na heroicznym otrzymuje dodatkowe 15 pancerza. Jego moc specjalna na wyższym poziomie trudności nie zmienia swojego kosztu, lecz przyzywa stronnika o statystykach 3/3. Natomiast Ragnaros na normalnym posiada jedynie 8 zdrowia, którego pula na heroicznym wzrasta do 30 (plus 30 do pancerza). Dodatkowo jego moc specjalna na wyższym poziomie trudności zadaje obrażenia dwóm losowym postaciom po naszej stronie.

Stronnicy:

  • Płomienny chochlik (Flame Imp)
  • Żarzyciel (Flamewaker)
  • Wulkaniczny furiat (Magma Rager)
  • Ognisty furiat (Core Rager)
  • Niszczyciel Ogniostraży (Fireguard Destroyer)
  • Żywiołak ognia (Fire Elemental)
  • Ognisty ogar (Core Hound)
  • Ognisty olbrzym (Molten Giant)

Zaklęcia:

  • Wstrząs lawy (Lava Shock)
  • Eksplozja lawy (Lava Burst)
  • Kula ognia (Fireball)
h4
Ragnaros pali się do walki

W walce możecie skorzystać z klasy Kapłana i stworzyć combo ze zwiększaniem życia stronników i użycia na nich zaklęcia Boski duch. Innym sposobem może być zagranie Magiem z talią typu Rush. Ciągłe nękanie zaklęciami i jak najszybsze zabicie Majordomusa może przeszkodzić mu w wystawieniu Ognistych olbrzymów (posiada ich sporo w swojej talii). Jednak najlepiej w takim przypadku mieć przygotowane zaklęcia na wykończenie Ragnarosa.

Nagrodą w przypadku zwycięstwa z ostatnim bossem jest karta dla Czarnoksieżnika. Szef chochlików (Imp Gang Boss) stanowi stronnika o koszcie 3 many i statystykach 2/4. Za sprawą jego umiejętności specjalnej za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, gracz przyzwa Chochlika 1/1.

Oprócz tego stronnika, za przejście całego rewiru otrzymamy legendarną kartę Majordomus Egzekutus (Majordomo Executus). Ten minion o koszcie 9 many i statystykach 9/7 posiada specyficzny rodzaj Agonii - po swojej śmierci zastąpi bohatera gracza Ragnarosem, Władcą Ognia.

Wróć do głównej strony: Hearthstone - Poradnik, Solucja.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami