Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Need for Speed - wersja PC opóźniona do 2016 roku

By zagwarantować brak blokady liczby klatek na sekundę.

Nowy Need for Speed trafi na PC dopiero wiosną przyszłego roku - poinformowali deweloperzy ze studia Ghost Games. Twórcy chcą poświęcić więcej czasu na dopracowanie wersji komputerowej.

„W ramach dyskusji mieliśmy okazję wysłuchać członków społeczności graczy na PC, którzy mówili, że usunięcie ograniczenia liczby klatek na sekundę to sprawa priorytetowa. Zgadzamy się z ich opinią” - podkreślili projektanci.

Ostatnia odsłona cyklu - Need for Speed: Rivals - była zablokowana na poziomie 30 klatek, także na komputerach. Duża część odbiorców wyrażała z tego powodu niezadowolenie.

„Aby spełnić wasze oczekiwania, postanowiliśmy przesunąć datę premiery wersji na PC na wiosnę 2016 roku”.

Deweloperzy zyskają czas na „poprawę strony wizualnej gry na komputery osobiste”. Odbiorcy mogą też liczyć na otrzymanie w momencie premiery wszystkich aktualizacji, które od jesieni trafią na konsole.

Zaznaczono także, że beta wersji konsolowych odbędzie się w ciągu najbliższych tygodni. Twórcy chcą przetestować serwery - to istotne, bo Need for Speed będzie wymagał połączenia z siecią.

Gra ukaże się na PS4 i Xbox One 5 listopada.

Zobacz na YouTube

Masz chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Need for Speed

PS4, Xbox One, Nintendo GBA, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze