Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tryb sieciowy Halo 5: Guardians bez głosowania na następną mapę

Śmierć demokracji.

Po zakończeniu meczu sieciowego w Halo 5: Guardians gracze nie będą mogli zagłosować, na jaką mapę chcą przejść w kolejnym pojedynku. Niemożliwe będzie także zawetowanie lokacji.

Informacje ujawnił na Twitterze Josh Holmes, szef odpowiedzialnego za prace studia 343 Industries, odpowiadając na pytanie jednego z fanów (dzięki, IGN).

Z jednej strony trzymanie się ścisłej i ustalonej rotacji oznacza, że nie będziemy w nieskończoność powtarzać tej samej, najpopularniejszej mapy. Część graczy może być jednak rozczarowana usunięciem tej opcji, zmuszającej do grania także w mniej lubianych lokacjach.

Opcja głosowania na kolejną mapę była dostępna w poprzedniej odsłonie serii. Holmes nie podaje, dlaczego zdecydowano się na jej usunięcie.

Halo 5: Guardians debiutuje 27 października na Xbox One, także bez opcji wspólnej rozgrywki na podzielonym ekranie w kampanii dla pojedynczego gracza.

Cover image for YouTube videoHalo 5 Multiplayer Trailer [Gamescom]

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo 5: Guardians

Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze