Mad Max - Suchy Zefir, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Wzgórze Wraków i Pancernik.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w Suchym Zefirze, czyli regionie położonym na wschodzie Terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia, strzępki historii czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.

Mapa - Suchy Zefir: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

m009suchyzefirobozy

Legenda:

  • O1 - Obóz Wzgórze Wraków
  • O2 - Obóz Pancernik

Obóz Wzgórze Wraków (O1)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #7

Aby zlikwidować obronę przedpola musisz uporać się z dwoma dużymi wieżami strażniczymi (celuj harpunem w linki i przeciągaj je autem), jedną ogniową (zburz ją harpunem), jednym snajperem oraz dwoma rurami z paliwem. Tę od strony wschodniej wyeliminujesz strzelając harpunem w czerwony zbiornik, a w przypadku północnej zakręć zawór wchodząc do lokacji na prawo od bramy.

Następnie będziesz musiał wysadzić w powietrze cztery zbiorniki przelewowe:

  • 1 - pierwszy z nich jest na głównym placu w obozie.
  • 2 - na drugim placu, na który dotrzesz po wysadzeniu w powietrze pierwszych drzwi.
  • 3 - po przejściu przez duży kontener będziesz musiał wysadzić w powietrze drzwi. Po uczynieniu tego rusz przed siebie i wejdź na górę po drabinie. Następnie skieruj się w prawo, gdzie trafisz na plac z przeciwnikami i wrzaskunem oraz następnym zbiornikiem.
  • 4 - na lewo od placu z wrzaskunem jest drabina prowadząca na zielony kontener. Wejdź na górę, a potem wejdź do kontenera od góry, gdzie znajdziesz ostatni zbiornik.
z235

Insygnia (1/4) - na głównym placu obozu, nad zbiornikiem przelewowym (możesz je strącić przy pomocy strzelby albo przy wysadzaniu samego zbiornika).

z236

Insygnia (2/4) - po wysadzeniu w powietrze pierwszych drzwi wejdź na podwyższenie na placu i spójrz w prawo.

z237

Złom (1/7) - po przejściu przez drugi plac z przeciwnikami będziesz przechodził przez wnętrze kontenera. Po drodze natkniesz się na skrzynię ze złomem.

z238

Złom (2/7) - pod koniec kontenera wysadzisz w powietrze kolejne drzwi. Rusz przed siebie i wejdź na górę po drabinie, po czym udaj się w lewo. Przy kanistrach z lewej znajdziesz skrzynię ze złomem.

z239

Insygnia (3/4), Złom (3,4/7) - patrząc od szczytu drabiny, na którą wejdziesz po wysadzeniu drugich drzwi. Zeskocz na obniżony teren z lewej i przejdź przez wąskie przejście między kontenerami. W nowej lokacji znajdziesz trzy znajdźki.

z240

Strzępek historii (1/1), Złom (5/7) - na placu z wrzaskunem i zbiornikiem przelewowym. Na prawo od zbiornika znajdziesz zejście na piętro niżej, gdzie leżą poszukiwane przedmioty.

z241

Insygnia (4/4) - na pierwszym placu w obozie. Patrząc od wschodniej bramy, zaraz przy niej z prawej strony znajduje się przejście do czegoś w rodzaju wieży w obozie. Wejdź na górę, a przed sobą zobaczysz insygnia.

z242

Złom (6,7/7) - w pomieszczeniu obok insygniów #4, które otworzysz łomem. Za drzwiami znajdziesz dwie ostatnie skrzynie ze złomem.

Obóz Pancernik (O2)

Sekrety: Insygnia #4, Złom #6, Ekipa rozpoznawcza #1

Aby rozprawić się z obroną obozu musisz przy pomocy harpuna wyeliminować kilka wieżyczek strzelających ognistymi pociskami oraz jedną wieżę ze snajperem. Do obozu możesz dostać się na kilka sposobów - poniższy opis skupia się na wejściu od południa (od fragmentu końca łodzi opartego o głaz). W celu przejęcia obozu musisz pokonać dwie grupy przeciwników, na których trafisz w trakcie penetracji placówki.

z243

Insygnia (1/4) - po wejściu na podwyższenie spójrz w górę, a zobaczysz insygnia, które zestrzel strzelbą.

z244

Złom (1/6) - na placu z wrzaskunem znajdują się drzwi, które otworzysz łomem. Skręć za nimi w lewo, a na ziemi znajdziesz skrzynię ze złomem.

z245

Insygnia (2/4) - patrząc od złomu #1, skieruj się w lewo i wejdź po drabinie na górę. Insygnia będą w pomieszczeniu z lewej.

z246

Ekipa rozpoznawcza (1/1) - patrząc od insygniów #2 - wyjdź z pomieszczenia i udaj się do lokacji z lewej. W małej budce znajdziesz skrzynkę.

z247

Insygnia (3/4), Złom (2/6) - patrząc od ekipy rozpoznawczej #1 - przejdź przez budynek i przejdź na sąsiednią platformę, po czym skręć w lewo. W lokacji przed tobą znajdziesz obydwa poszukiwane przedmioty.

z248

Insygnia (4/4) - na pierwszym placu z wrzaskunem znajdziesz drzwi, które otworzysz z kopa. Przejdź przez nie i udaj się w lewo. Po paru krokach trafisz na drzwi, które trzeba wyważyć łomem oraz znajdujące się przy nich insygnia.

z249

Złom (3,4/6) - otwórz łomem drzwi znajdujące się przy insygniach #4, a trafisz do pomieszczenia z dwoma skrzyniami złomu.

z250

Złom (5/6) - patrząc od insygniów #4 - rusz w lewo. Z prawej strony miniesz kiosk łodzi podwodnej pomalowanej farbą. Po dojściu na plac skręć w prawo i wyważ drzwi, za którymi znajdziesz złom.

z251

Złom (6/6) - wejdź na górę po belce na prawo od złomu #5, a potem wspinaj się coraz wyżej, aż dotrzesz na szczyt kiosku, gdzie znajdziesz ostatni fragment złomu.


Następnie: Mad Max - Kolos, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, farma czerwi

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami