Mad Max - Kolos, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, farma czerwi

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Rdzawy Ptak i Wielki Brat.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w Suchym Zefirze, czyli regionie położonym na wschodzie Terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia, strzępki historii czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.

Mapa - Kolos: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

m005kolosobozy

Legenda:

  • O1 - Obóz Rdzawy Ptak
  • O2 - Wielki Brat

Obóz Rdzawy Ptak (O1)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #2, Złom #6, Farma czerwi #1

Aby rozprawić się z obroną obozu wyeliminuj wieżyczkę oraz snajpera od strony północnej. Poniższy opis obejmuje wejście od strony północnej - po wysokiej drabinie prowadzącej na platformę ze snajperem.

W celu zdobycia kontroli nad obozem musisz rozprawić się z kilkoma grupami przeciwników, których spotkasz podczas penetracji placówki.

z252

Insygnia (1/2) - przejdź przez platformę ze snajperem i skieruj się w stronę obozu. Z lewej strony zeskocz piętro niżej (z prawej poniżej będziesz miał plac z przeciwnikami i wrzaskunem) i spójrz w prawo. Przy drabinie są pierwsze insygnia.

z253

Złom (1/6) - z lewej strony platformy z insygniami #1.

z254

Złom (2/6) - patrząc na lewo od wejścia na plac z przeciwnikami i wrzaskunem. Znajdziesz tam drzwi, które wyważ. W pomieszczeniu jest karma w puszce oraz fragment złomu.

z255

Złom (3/6) - na placu z wrzaskunem są drzwi, które możesz wyważyć nogą oraz drugie, które możesz wysadzić. Za nimi jest plac z dwoma wojownikami i punktem z wodą. Spójrz w stronę zakrytego dachem miejsca, pod którym znajdziesz złom.

z256

Złom (4/6) - w tej samej lokacji, co złom #3, ale pod blaszanym dachem z drabiną.

z257

Strzępek historii (1/1) - za drzwiami, które możesz wysadzić w powietrze znajdziesz metalowy daszek, a pod nim informację.

z258

Złom (5/6) - po przejściu przez rurę w centrum obozu zejdź po drabinie z lewej na dół, na skały. Z prawej strony znajdziesz złom.

z259

Insygnia (2/2) - na szczycie obozu między dwoma częściami samolotu. Strzel w symbol ze strzelby.

z260

Farma czerwi (1/1) - przy wejściu do samolotu z prawej strony.

z261

Złom (6/6) - w samolocie, do którego wejdziesz przez przejście z prawej.

Obóz Wielki Brat (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #9

Obóz jest dość silnie strzeżony, dlatego zanim się do niego dostaniesz wyeliminuj dwóch snajperów, beczkę z paliwem tłoczonym do rury oraz kilka wieżyczek strzelających ognistymi pociskami.

Na samym szczycie czeka cię pojedynek z bossem nazywanym Kikutem. Na polu walki znajduje się kilka rura, które co pewien czas obracają się (słychać wtedy charakterystyczny odgłos) i plują ogniem. Sam kikut będzie przede wszystkim szarżował, przed czym najlepiej odskakiwać, a potem wyprowadzać kontrataki. Dobrą metodą jest również takie ustawianie się i odskakiwanie, aby przeciwnik wlatywał w ogień, co zada mu dodatkowe obrażenia. Stosuj tę taktykę, aż rozprawisz się z bossem. Najpierw uporaj się jednak z mniejszymi przeciwnikami, po których często zostaje broń biała, ułatwiająca dalszą część starcia.

z269

Złom (1/9) - po przejściu przez główne wejście skieruj się w lewo. Omiń drabinę i podnieś skrzynię.

z270

Złom (2/9) - patrząc od złomu #1, wejdź na górę po dwóch drabinach, a poszukiwany fragment znajdziesz z lewej strony.

z271

Złom (3,4/9) - patrząc od złomu #2 - skieruj się w lewo i wejdź na górę po schodach. Przy workach znajdziesz dwie kolejne części.

z272

Insygnia (1/4) - z prawej strony placu ze złomem #3 i #4, znajdziesz stojaki na gromobijce. Podnieś jeden z nich i rzuć nim w insygnia nad drzwiami przed tobą.

z273

Złom (5/9) - przejdź przez drzwi pod insygniami #1 i skręć w prawo. Za drabiną znajdziesz złom.

z274

Insygnia (2/4) - przy złomie #5 znajduje się drabina. Wejdź po niej na górę i dojdź ścieżką do końca, gdzie znajdziesz poszukiwany element.

z275

Insygnia (3/4) - po zniszczeniu kołowrotu i opuszczenia mostu prowadzącego do drugiej części obozu, rozpraw się z dużą grupą wrogów i udaj się w lewo. Na ścianie znajdziesz insygnia.

z276

Złom (6/9) - po opuszczeniu mostu prowadzącego do drugiej części obozu wejdź do pomieszczenia z prawej, gdzie znajdziesz skrzynię.

z277

Złom (7/9) - przejdź przez budynek ze złomem #6 i skieruj się na górę po drabinie. Złom znajdziesz z prawej strony.

z278

Złom (8/9) - po walce z Kikutem wejdź do klatki pod jego tronem i zniszcz drzwi z lewej. Z lewej strony pomieszczenia znajdziesz skrzynię ze złomem.

z279

Insygnia (4/4) - opuść pomieszczenie ze złomem #8 przez drzwi z lewej i zniszcz insygnia przy krawędzi.

z280

Strzępek historii (1/1), Złom (9/9) - na prawo od insygniów #4.


Następnie: Mad Max - Arterie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Doniesienia o CoD Warzone 2 niepokoją fanów

Martwią się utratą postępów w pierwszej części gry.

PS Plus, luty 2022: zobacz wszystkie gry

Lista gier w PS Plus na luty.

Fanowski remaster Resident Evil 4 ma datę premiery

Osiem lat powstawania ambitnego projektu.

Nowy Kangurek Kao ze zwiastunem i screenami

Premiera latem na PC i konsolach.

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami